סטפן עם קומסי קומסה, נכון זו פרסומת, אבל מקפיצה
סטפן עם קומסי קומסה, נכון זו פרסומת, אבל מקפיצה

כולם רוקדים עכשיו – להיטי החתונות של קיץ 2018

לפי לוח השנה העברי - עכשיו כבר מותר להתחתן. לכבוד עונת החתונות והרוקדים, רשימת הלהיטים לקיץ 2018 המומלצים של  הדי ג'יי חנן דרוב

פורסם בתאריך: 27.7.18 10:12

לא משנה גן או אולם, רחבת הריקודים תמיד תהיה המקום המרכזי והשמח ביותר באירוע החתונה. על רחבת הריקודים מתקבצים בני כל הגילאים, מקטנטנים ועד קשישים, כולם מתנוענעים לקצב המוזיקה. בשביל לגרום לכולם לקום מהכסאות ולשמח את החתן והכלה חובה לבחור בשירים הטובים ביותר. הנה כמה:

ליאור נרקיס איתי לוי & Vivo – מסיבת רווקים

הנושא החם עוד לפני החתונה הוא מסיבת הרווקים. אם לפני שנתיים היעד היה ״בוקרשט״ של עומר אדם, הקיץ היעד המנצח הוא אילת, והדגש בשיר הוא על קבוצת הווטסאפ שנפתחה עבור האירוע, ה-Mute בטלפון, וארגזי האלכוהול שסחבתם מהמרכז. במחשבה שנייה אם תיקנו את האלכוהול באילת – תשלמו פחות.

איתי לוי, כוכב ענק בהתהוות, שבקיץ הקודם הביא לנו ״מסיבה בחיפה״ ואת ״חתונת השנה״ עם אייל גולן חובר השנה למלך הבלתי מעורער של השירים שמחים, ליאור נרקיס, והדואט הראשון שלהם הוא לא פחות מלהיט.

סטפן לגר: קומסי קומסה

נכון שהשיר מככב כפרסומת, אבל הוא עובד נפלא ברחבה ואפילו בלי אמילי הילדה הצרפתייה המתוקה. ברשת יש כבר לא מעט רמיקסים מושלמים ומתאימים מאוד לרחבת הריקודים, אפילו יותר מהמקור.
את המילים כולם כבר מכירים ואם לא- תדליקו טלוויזיה לכמה דקות. שלא תפספסו!

נטע ברזילי: טוי

אומנם מדובר בשיר לא ממש חדש אבל זהו אחד מלהיטי הענק של השנה, ואין סיכוי שמישהו ידלג עליו. מומלץ בשלל גרסאות ועומד נכון לעכשיו על 32 מיליון צפיות ביו טיוב.

Armin van Buuren – Blah Blah Blah

ארמין ואן ביורן הדי ג׳י ההולנדי המושלם, אוהב ישראל ומקדם לא מעט את המוזיקאים שלנו בעולם (לדוגמה ויני ויצ׳י). עכשיו הוא מספק את הפצצה האנרגטית של הקיץ הקרוב.

 

El Profesor – Bella Ciao HUGEL Remix

נטפליקס הוכיחה את כוחה כשסדרת המקור שלה “בית הנייר” החזירה לחיים שיר איטלקי מימי מלחמת העולם הראשונה. מדובר בשיר פרטיזני שהרמיקס שלו מקפיץ כל מסיבה.

 


ועוד כמה שירים שפשוט אי אפשר בלעדיהם:

״מהפכה של שמחה״ של ליאור נרקיס ועומר אדם, ״מאורסת״ של עדן בן זקן, ״כרמלה״ של משה פרץ, ״שני משוגעים״ של עומר אדם ו Chakra של ויני ויצ׳י.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר