מתחם הסקייטפארק בראשון לציון
מתחם הסקייטפארק בראשון לציון

מתחם הסקייטפארק – "זה נס שעוד לא קרה אסון" צפו:

הורים רבים טוענים כי הילדים שמשתמשים במתחם הסקייטפארק לא חובשים קסדות, בעירייה מבהירים, "האחריות על הגולשים"

פורסם בתאריך: 16.7.18 15:02

מי לא מכיר את הסקייטפארק שברחוב הרצל? מתחם ענק לילדים ונוער המיועד לילדים שגולשים בסקייטבורד, מתחם נוסף בראשון נמצא מול הסנימה סיטי בנאות שקמה. על פניו, נראה שהרבה ילדים נהנים מהמתחם הנהדר הזה של העירייה, אבל יש גם מי שחושב שזוהי סכנת נפשות של ממש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ג'קי אריק, תושב ראשון לציון, אב לשני ילדים שמתגורר בפרס נובל מספר, "הבת שלי בת 16, והבן קטן בן 12, הם חיים את המקום, כמעט כל ערב אנחנו שם או בסקייטפארק בהרצליה. אני כאבא מפחד ומתפלל כל פעם כשאני איתם שהערב יעבור בשלום, עשרות ילדים נמצאים במקום בכל רגע וכמעט כולם לא חובשים  קסדה, גם שלי לא חובשים כי הם מתביישים, הם אומרים לי "זה פדיחות, רק אנחנו עם קסדות", הפעלולים שהם עושים במשך כמה שעות, זה נס שעוד אף ילד לא שבר את הראש, בנוסף נכנסים לכאן ילדים עם אופניים שזה אסור ומסכנים את שאר הילדים, אין שומר במקום, אין דין ואין דיין".

לטענת ג'קי, במתחם בהרצליה מול קניון שבעת הכוכבים יש בכניסה למקום שומר, שלא מכניס אף ילד ללא קסדה, וכמובן שאין כניסה לאופניים, "בהרצליה השומר לא זז מהכניסה, לא תראי ילד בלי קסדה, ושם אני רגוע, אם עיריית הרצליה יכולה לדאוג לשומר ולסדר, גם עיריית ראשון לציון יכולה".

אמא נוספת שהיתה עם בנה בן העשר מספרת, "כשאני באה איתו, אני מכריחה אותו לחבוש קסדה, אבל הוא גם יורד בבקרים בלעדי כשאני בעבודה, ואני לא בטוחה אם חובש קסדה או לא, הייתי הרבה יותר רגועה אם היה שומר במקום".

יו"ר ההורים העירוני אבי צרף, ששמע על הנושא מהורים רבים טוען שמכיוון שלהעסיק שומר זה לא רלוונטי, כי הילדים נמצאים שם סביב השעון יום ולילה, יש לו הצעה נכונה יותר גם להורים וגם לעירייה, "מכיוון שיש במקום מערכת מצלמות, צריך לחבר במוקד העירוני מסך תיעודי רק לסקייטפארק, ולהוסיף מערכת כריזה למקום, במידה ויראו ילד שלא חובש קסדה, יכרזו לו מספר פעמים, אם לא ישמע להוראות יגיע הפיקוח ויוציא את הילד מהמקום, בעיני זה הפתרון האידיאלי לכל הצדדים, גם יגרום לאכיפה בנושא ולהרתעה, וגם ההורים יהיו בשקט נפשי שהילדים חובשים קסדות, שאין קטטות, ולא נכנסים עם אופניים. "ונשמרתם לנפשותכם" זו מצווה, ואמירה ברורה שאנו צריכים להנחיל לילדנו, בכל הגורמים העומדים לרשותנו, והדברים יחלחלו לאט ובהתמדה, בעזרת הפיקוח העירוני, ההורים וכל גורם אחר".

מעיריית ראשון לציון נמסר: בשונה מפארקים סגורים, פארק הסקייטפארק הוא פארק פתוח לקהל הרחב עם שעות פעילות ארוכות, עד שעות הערב ואף הלילה בחודשי הקיץ. בכניסה לפארק ישנם נוהלי התנהגות והוראות בטיחות ברורות. האחריות הינה על הגולשים. מעבר לכך, הסקייטפארק נמצא במתחם של מרכז הנוער והוא מרושת במצלמות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר