חולדה עכברוש
חולדה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

צפו: "החולדות מטפסות על הבית, אני מפחד לישון"

תושבים משכונת נחלת פתחו חמש קריאות במוקד העירוני כדי שהעירייה תטפל במכת החולדות, לטענתם, "המדביר פיזר רעל והלך, החולדות נשארו"

פורסם בתאריך: 16.7.18 09:50

"אי אפשר לחיות בגן חיות במהלך היום והלילה, הסבל הוא נוראי, ההרגשה היא של מדינת עולם שלישית", כך טוען אוהד ברכה משכונת נחלת הוותיקה. לפני כחודש הבחין ברכה כי חצר ביתו שורצת חולדות ועכברים, הוא פנה למוקד העירייה כחמש פעמיים ופתח קריאה בנושא, ולטענתו בכל פעם הגיע עובד תברואה אחר, פיזר רעל בביוב והלך, לטענת ברכה, "העובד הלך אבל החולדות נשארו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בעירייה לא נכנסים לבתים פרטיים אלה אם התושב מבקש, המדביר הגיע ופיזר רעל רק בביוב אחד בחצר. כל ערב יש לי המון חולדות ענקיות שמטפסות על העצים, על הגגות והקירות, משם נכנסות לבית, חגיגה שלמה, אני מפחד לישון שלא יעלו עלי וינשכו אותי, אני רואה בבוקר צואה של חולדות במטבח, ובמדפים".

ברכה מספר כי העבודות הרבות מסביב לביתו, הן כנראה אלו שהוציאו את החולדות החוצה, "לפני חודשיים שתלו חורשה ליד הבית שלי בשטח נטוש של העירייה, הפכו את הקרקע, אולי משם הן יצאו, בנוסף, יש בית נטוש ממש קרוב לכאן, שנהרס לפני שבועיים, וגם הפכו את האדמה, זה יכול להיות מהכל, אבל השורה התחתונה היא שפתחתי חמש קריאות, הפיקוח שולח לי הודעה "פנייתך טופלה", וזה לא טופל, החולדות עדיין חיות וקיימות, אז כן, הגיעו מספר פעמים אבל לא פתרו את הבעיה".

צפו בחולדות מטפסות על ביתו של אוהד ברכה

 

גם ורד צרפתי שכנה של ברכה מספרת, "לפני כחודש הבחנו בחולדות בחצר הבית, מכיוון שיש לי שני ילדים קטנים אני לא יוצאת איתם בערב, חוץ מהמחזה הלא נעים של חולדות בחצר, יש גם את הפחד שחלילה לא ינשכו ילד, אז אנחנו בעוצר בבית החל מהשקיעה, אני ובעלי היינו בטוחים שהנושא יסתיים כשאוהד ברכה טיפל בזה, אבל לצערי הבעיה קיימת".

רוני, שכנו של אוהד, מספר גם הוא שלפני חמישה חודשים סבל מחולדות ועכברים, "אני גר ברחוב האשכולית וברכה גר בסמוך אלי, אלה בתים חד קומתיים בנחלת הוותיקה, ויש תקופות שיש כאן הרבה עכברים, היו תקופות שהייתי תופס אותם לבד, כשלוש כל יום, לאחרונה נודע לי שגם העירייה מטפלת בזה, אז בפעם האחרונה התקשרתי לעירייה, הגיע מדביר, פיזר רעל בביוב ומאז זה לא חזר. אני מבין את אוהד לחלוטין, זה מחזה לא נעים בכלל, מקווה שימצא הפתרון.

תגובת עיריית ראשון לציון: הנושא מוכר ויחידת ההדברה בקשר עם הפונה בנושא. יחידת ההדברה ביצעה מספר פעמים הדברה במערכת הביוב הציבורית, אולם מבדיקה שקיימנו עולה כי זהו אינו מקור המפגע אלא מערכת ביוב בבית פרטי. לפנים משורת הדין, יחידת ההדברה מגישה מענה ראשוני במפגע של חולדות בשטח פרטי ואינה משמשת תחליף למדביר פרטי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. איכס על התברואה העירונית.....

    העיר ברובה מלוכלכת ומזוהמת. ניקיון המדרכות נעשה על ידי אנשים מבוגרים שבקושי המקל של המטאטא מחזיק אותם או עובדים שבאים לעבודה ולא לעבוד. אין מעבר של מטאטאי רחוב חוץ מהשכונות מיוחסות. משאיות האשפה משאירות מיץ של זבל שאף אחד לא שוטף. והעיקר מוכרים לנו סקרים של אחוזי שביעות רצון מהניקיון באחוזי הבחירה של סוריה. מגעיל מגעיל.

  2. צדוק

    כל ראשון הפכה להיות חי כיף אחד גדול. ג'וקים בכל מקום , עכברים חולדות , חתולים בכל מקום . בושה שכך.

  3. נועה

    בושה וחרפה !!!!
    מדינה כה נאורה וכזה גועל !?
    זה סכנה לבריאות הציבור !!!
    איפה העיריה ?איפה כספי המיסים ?
    צריך לתבוע את העיריה .
    תעשו תביע משותפת !

  4. מיכאל

    קמצן ! שיקנה רעל, מלכודות, יביא מדביר לחצר, חסר פתרונות ? אבל לא, מעדיף לסבול נוראות ולהתלונן על העיריה.
    עלול לחטוף כלבת בסוף מנשיכת חולדה ולסכן את חייו ממש, לא עדיף להוציא קצת כסף ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר