ראשון לציון מדרחוב

מה הבעיה שלכם? אתם התלוננתם, העירייה ענתה

מתי יגיע קו אוטובוס מחולון לראשון לציון והאם תפתח מגמת רפואה כמתוכנן? מהעירייה ענו

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:34

מה עם העדכון להורים?

בתיכון מקיף י' אלברט איינשטיין הייתה אמורה להיפתח כיתת רפואה בשנה"ל תשע"ט. ביום קבלת התעודות, התברר שכיתת הרפואה לא נפתחת ולא קיבלנו כל הודעה על כך. אשמח לדעת מה קורה בעניין.

תשובה: אכן הייתה אמורה להיפתח כיתת רפואה, אולם נרשמו רק שמונה תלמידים למסלול זה כאשר המינימום הדרוש לפתיחת הכיתה הוא 15 תלמידים.

 

בין שתי ערים

אני עובדת ברחוב רוטשילד בראשון לציון וגרה בקריית שרת בחולון. שאלתי לראש העיר היא למה אין אוטובוס ישיר בין שתי הערים, שאלה שאני שומעת מרבים שגרים בראשון לציון ועובדים בחולון, או להיפך. נכון שמדובר בהחלטה של חברת האוטובוסים, אבל ראש העיר בהחלט יכול לבקש עבור תושבי עירו.

תשובה: בתכנית האב לשדרוג התחבורה הציבורית בעיר מתוכנן שיפור במסלולים בין ראשון לציון לחולון. כמו כן, משרד התחבורה מתכנן להפעיל קווי הזנק לאזורי תעסוקה מרמלה לחולון דרך ראשון לציון.

 

 

שימו מראה

אני מתגוררת בתחילת רחוב הורוביץ וכשיוצאים שמאלה לעבר רחוב דרובין, אין שדה ראייה בשל מכוניות חונות שמסתירות, מצב שמהווה סכנה של ממש. אני מבקשת להציב מראה פנורמית בפינת הרחובות הורוביץ-דרובין, על מנת לא להסתכן ביציאה מהצומת שמאלה.

תשובה: מראה פנורמית קיימת בצומת אך לא נותנת את המענה הראוי. מבדיקה שקיימנו עולה כי יש לאסור חניה בקרבת הצומת, שכן הרכבים החונים בסמיכות חוסמים את שדה הראייה. ניתנה הנחיה לאגף כבישים לבטל את מקומות החניה הסמוכים לצומת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר