בחורה בבית קפה עם כלבים
תבואו על הכלב בכיף

קפה עם הכלב: איזה מקומות בעיר ישמחו לארח אתכם עם החבר הכי טוב?

אלו בתי קפה וברים יפרגנו לכם אם תגיעו עם הכלב ומי מציע בתפריט "מים לכלב" ?

פורסם בתאריך: 4.7.18 12:26

מי מאתנו לא מקנא בחבר שלו שגר בתל אביב ויורד עם הכלב לכל בית קפה או בר שכונתי? בקניון המיתולוגי בדיזינגוף סנטר, לא רק שמורשים להיכנס אליו כלבים, יש חנויות שגם מעודדות זאת ונותנות עשרה אחוזים בכל קניה. כעת אנו שמחים לכתוב שגם בראשון לציון הדברים מתחילים לזוז בכיוון חיובי לכל מי שיש לו חבר אמת על ארבע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אוהד ברכה בן 41, פעיל שנים ב"תנו לחיות לחיות" ו"אס או אס חיות", ולפני שנה הוא הקים את דף הפייסבוק "אוהבי כלבים וחתולים בראשון לציון", "בשונה מעמותות אין לי כסף או תקציב " אומר אוהד " אבל אני עובד בשיתוף פעולה עם כל העמותות, ימי אימוץ, עזרה, כל מה שצריך" בדף הזה התחלתי לקדם את הנושא של בעלי עסקים שמקבלים כלבים, שנותנים אישור לכך שיגיעו הכלבים לתוך העסק, כחלק בלתי נפרד מהיציאה מהבית עם הבעלים. כאדם שאוהב חיות, נראה לי הכי נכון כשאני יורד בערב לאיזה בירה עם חבר, לקחת על הדרך את הכלב לטיול, למה יישאר בבית?" הוא אומר, "זה הכי טבעי שיש, גם הכלב נושם אוויר ומטייל וגם אני, לצערי בראשון לציון מעט בתי עסק מאשרים להגיע עם הכלב, אבל המגמה מתחילה להיות חיובית וכל שינוי מתחיל בקטן, בדף הפייסבוק שלי פרסמתי את המקומות שאפשר להגיע עם כלבים ויקבלו אתכם בברכה, ברשימה זו תוכלו למצוא את: קפה סיפור בגן בעברית, הברנרד ברחוב רוטשילד, בר הפטריקס ברובע, מקס ברנר באזור תעשיה החדש וקפה פנטסיה ב"יס" פלאנט, אם יש עוד בעלי עסקים אפשר שיצרו איתי קשר ואפרסם זאת. אפילו ב "קפה גן סיפור" שמעודד להגיע עם כלבים, בתפריט במשקאות קרים יש פריט שנקרא "מים לכלב".

 

גם במסעדת הברנארד ברחוב רוטשילד מגיעים עם כלבים, עופר עין שי מבעלי המקום מספר על הרצון לתת תחושה של משפחה, "בברנרד מותר ורצוי  להכניס בעלי חיים כי הוא מקום שכונתי וביתי ואנשים יורדים אליו בכיף מהבית בלי לחשוב יותר מידי, ועל הדרך שותים קפה עם הכלב, אנחנו מפרגנים לכלבים עם כלי של מים, היום כמעט לכל אדם יש כלב וזה החבר הכי טוב שלו ולכן אנחנו רואים זאת כחלק בלתי נפרד, כמשפחה אחת גדולה ואוהבת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר