פקק תנועה

אדוני ראש העיר – אתם מתלוננים וראש העיר מטפל

איך תיפתר בעיית הפקק האדיר בשדרות משה דיין בעיר? לראש העיר הפתרון

פורסם בתאריך: 7.6.18 16:53

עמוס מדי

בשדרות משה דיין, מהשכונות המערביות של העיר ישנו עומס תנועה כבד. לא הגיוני שבכל בוקר אנו, תושבי המערב, נאלצים לעמוד בפקקי תנועה כמעט 40 דקות בכדי לעבור דרך שאורכה פחות משני קילומטרים. מדוע לא מוצאים פיתרון באמצעות בניית גשר ישיר לכביש 4, או כל פיתרון אחר?

תשובה: הסיבה לעומס בשעות השיא נובעת מפקק תנועה קבוע בכביש 4 צפון. במסגרת הסכם גג שהעירייה חתמה עם המדינה לפיתוח שכונות חדשות בנחלת ורמת אליהו, נכלל טיפול בהרחבת הגשר, בניית מחלף חדש והרחבת כביש 4. בד בבד, מקדמת העירייה תוכניות למתחמי תעסוקה משמעותיים שיספקו מקומות תעסוקה איכותיים ומגוונים בתוך העיר, מה שייתר את הצורך בנסיעה מחוץ לעיר לעבודה.

למה סינתטי?

בגינה הציבורית ברחוב פינסקר עקרו את כל מרבד הדשא והניחו במקומו דשא סינטטי. לא ברור לי למה לקחו לנו את פינת הטבע היחידה בגינה והפכו אותה לתעשייתית.

תשובה: לצערנו הגינה סבלה מלכלוך חוזר ונשנה והיה קושי לשקם אותה. לאור פניות תושבים ועל רקע המחסור במים, הוחלט להתקין לרווחת התושבים דשא סינטטי עם חלוקי נחל וגדרות. הגינה מזמינה ונעים לשהות בה.

 

 

 

לומר תודה

אני חסיד של הגישה שגם מילה טובה – ראוי שתיאמר, ואני רוצה לומר מילה טובה לראש העיר. לפני שבועיים התלוננתי במדור זה שחובה לסמן את הנתיבים בדרך משה דיין כי הם דהויים, במיוחד בקטע מרחוב אברהם בר שמאלה עד גשר בזק. לשמחתי, העניין טופל מיידית ואני רוצה לומר תודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר