מנהלת קרית החינוך העמית- אטי אדר
נבחרה. אטי אדר

אטי אדר נבחרה לעמוד בראש מינהל החינוך בראשון לציון

נמצאה מחליפה לשוש נחום. אטי אדר ששימשה בהצלחה כמנהלת מקיף ג' העמית בעשור האחרון תמשיך לנסות ולהצעיד את ראשון לציון להשגים בתחומי החינוך

פורסם בתאריך: 3.6.18 12:34

כשד"ר שוש נחום עזבה את ראשות מינהל החינוך בעיר, רבים תהו מי יכנס לנעליים הגדולות שלה. כעת מודיעים בעירייה כי אטי אדר היא ראש מינהל החינוך  החדשה בעיריית ראשון לציון. אדר, כיהנה עד היום כמנהלת אגף על יסודי בעירייה, והיא תיכנס בימים אלו לתפקידה ותחליף כאמור את ד"ר שוש נחום, שמונתה לאחרונה לסמנכ"ל בכיר וראש המינהל הפדגוגי במשרד החינוך.

עוד באותו נושא: 
אחרי זינוק הניגשים לבגרות: ראש מינהל החינוך עוזבת את תפקידה

אדר שימשה במשך עשר השנים האחרונות כמנהלת מקיף ג' העמית והובילה את בית הספר להישגים רבים. בין היתר בית הספר התגאה בכך שאחוז הזכאים לבחינות הבגרות  קפץ מ- 67% ל- 99% במחזור הלימודים תשע"ז. כמו כן  אדר הובילה הישגים בבחינות מיצ"ב, התנדבות התלמידים ופעילויות בתחום החינוכי ערכי.  כל הנתונים הללו  גרמו לבית הספר לזכות בפרס היוקרתי ביותר- פרס חינוך ארצי ממשרד החינוך. אדר בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות בכימיה ושימשה בין היתר גם כיו"ר מנהלי בתי הספר בעיר.

לפני ניהול מקיף ג', שימשה אדר כמנהלת החטיבה העליונה מקיף "גינסבורג" האלון ביבנה וגם שם הגדילה את אחוז הזכאים לבגרות.  את תחילת דרכה המקצועית עשתה אדר בראשון לציון, אז לימדה כימיה בגימנסיה הריאלית במשך 12 שנים. בתפקידה אז, הגדילה את מספר התלמידים הבוחרים בכימיה כמקצוע מוגבר וכן הובילה את הישגי התלמידים בכימיה ברמה הארצית.

בעירייה משוכנעים שאדר תמשיך את מגמת הזינוק באחוז הזכאות לבגרות, כזכור אחוז הזכאות בשנה החולפת עמד על 76.6%, הגבוה מבין שמונה הערים הגדולות בישראל. ההישג מתעצם עוד יותר כאשר רק לפני תשע שנים עמד אחוז הזכאות לבגרות על 61.63% ומאז עולה בקביעות. למעשה, חצי מהמקיפים בעיר חצו את 90% זכאות לבגרות, כאשר שניים מהם עברו את ה-98% זכאות. מן העבר השני- בתחום הנשירה, מערכת החינוך בראשון לציון נלחמה על כל תלמיד והעיר ניצבת כיום על אחוז הנשירה הנמוך ביותר מבין הערים הגדולות העומד על 0.65% בלבד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בוגר המחזור השלושים ושניים של תיכון "עמית עמל"

    יש כאן טעות גדולה מאוד. אטי אדר התחילה לנהל את תיכון "עמית עמל" בשנת 2012, לאחר שקודמה בתפקיד, ד"ר שמעון שיבר, פרש לגמלאות אחרי שלושים שנות-ניהול. אני יודע זאת משום שד"ר שיבר היה המנהל שלי באותה תקופה.
    כך שלמעשה אטי אדר ניהלה את תיכון "עמית עמל" במשך חמש שנים בלבד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר