שגיא פלדמן

מיוחד לשבוע הספר: שגיא פלדמן מספר על הקשר בין כתיבת ספר להשגת יעדים בחיים

לקראת שבוע הספר שיתקיים במדרחוב רוטשילד החל מה-6 ביוני, שגיא פלדמן, יליד ראשון לציון, מספר על הקושי האדיר בכתיבת ספר ועל השגת מטרות בחיים

פורסם בתאריך: 24.5.18 17:31

אנשים יכולים לסמן וי על כל כך הרבה מטרות בחייהם אבל כשיגיעו לסוף הדרך, חלקם יגידו כי לא באמת חיו כפי שרצו או שיכלו לעשות דבר זה או אחר בצורה שונה, ולרוב תתווסף איזושהי הבעה בלתי נשכחת שמעידה על פספוס, אחד כזה מיותר ומעיק.

בחודשים האחרונים מאז שהוצאתי את ספר הביכורים שלי "רחוק מכאן", פעם אחר פעם מגיעה אליי ללא כל הודעה מוקדמת ההבנה שיש צורך לעשות הפסקה קטנה בתוך כל מרדף החיים בכדי להגיע לכל יעד עם אוויר והרבה רצון ליהנות ממנו.

לאורך המסע לכתיבת הספר שארך כשנתיים היו רגעים שחשבתי שאחטוף נוקאאוט מהיצירה שעדיין לא יצאה לאור, למרות שהיה ברור לי שהיחיד שיכול להחליט מה יעלה בגורלה הוא אך ורק אני. כשהגעתי ליום המיוחל והילד נולד, רק אז בעצם התחילה הדרך – והסוף הפך להתחלה חדשה מלאת אתגרים. ראיתי שבעצם הצלחתי לנצח את עצמי ואת כל היחסי אהבה שנאה בהקשר לביקורת עצמית על היצירה, ושהדרך עצמה היא זאת שבונה אותנו כבני אדם – בשביל שנשיג את מה שאנחנו באמת חושקים בו, וכדי שלא רק נחלום לאורך החיים.

על קו הסיום התשוקות של כולם יהיו בעלות אותו משקל – אחת רצתה רישיון טייס פרטי, השני חשק לכתוב ספר, והאחרים תכננו להקים מסעדה ביתית בצפון הארץ, אך אם דברים אלו לא הושגו, הזמן הוא זה שניצח את החיים. במסע הפרטי שלי שכבר מזמן הפך לשלנו – הספר נותן לקוראים נורת אזהרה אדומה. "המילים שלך הובילו אותי לתובנות על חיי", שלחה לי אחת הקוראות, לא שאלתי יותר מדי וכיביתי כל היבט של סקרנות. היה לי ברור שהיא לא תמנה בין אותם אנשים שיגידו "כבר מאוחר מדי".

 

"שבוע הספר העברי" ה-57 יתקיים השנה במדרחוב ראשון לציון בין התאריכים 6-14 ביוני. במשך שמונה ימים יציע יריד שבוע הספר אלפי כותרים חדשים ורבי מכר, לצד ספרים שכבר הורדו ממדפי החנויות ושניתן למצוא רק בירידי שבוע הספר של התאחדות הוצאות ספרים בישראל. בנוסף להיצע הרחב ולמחירים האטרקטיביים, יציע יריד שבוע הספר מגוון אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה ביניהם מפגשים עם סופרים , הצגות על פי ספרות מופת לילדים ונוער, פעילויות יצירה והפעלות לילדים , שעות סיפור ומופעים של הרכבים מוסיקליים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בראשון זה לא שבוע הספר. זה שבוע "סניף סטימצקי במדרחוב". שחיתות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר