ראש העירייה דב צור בקייטנות החברה העירונית
ראש העירייה דב צור בקייטנות החברה העירונית

החלה ההרשמה לקייטנות העירוניות בראשון לציון

הורי הילדים בעיר יכולים להיות מרוצים, שני מחזורים של קייטנות עירוניות יפתחו ובעירייה מבטיחים "כל משפחה שידה אינה משגת תוכל לשלוח את ילדיה לקייטנות". לכל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.5.18 10:39

לאחר המתנה של ההורים והילדים כאחד זה הגיע, מחירי כל הקייטנות שמפעילה החברה העירונית בעיר יהיו תחת צו הפיקוח של משרד הפנים. את ההחלטה קיבלה העירייה ראשון לציון מתוך השקפה כי לא יתקיימו שני סוגי קייטנות  בעיר – האחת במחיר המוזל (בכל אזור) והשנייה במחיר גבוה כפי שמתיר צו הפיקוח וכפי שקיים ביישובים אחרים. המשמעות היא הרשמה לכל הקייטנות במחירים מוזלים ושמירה על איכות אחידה וגבוהה של הקייטנות בעיר.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

הקייטנות יתקיימו בשני מחזורים, מה-1-19 ביולי וכן מה-23 ביולי ועד ה-12 באוגוסט. מחזור כל קייטנה יעמוד על שלושה שבועות. עלות קייטנת הגנים עד השעה 13:00 תעמוד על כ-831 שקלים ולהוספת צהרון עד השעה 16.00 תצטרכו לשלם 419 שקלים נוספים. יש לציין כי משרד הפנים קבע כי כמות המשתתפים המינימלית לפתיחת קייטנה תעמוד על 28 ילדים. אולם בעירייה מתכוונים לנקוט בגישה גמישה יותר על מנת לאפשר פעילות קייטנות ברחבי העיר. הורים שירשמו יותר מילד אחד ייהנו מהנחה נוספת. עשרה אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף. בשנה שעברה נרשמו כ-9000 ילדים בשני המחזורים.

 

בנוסף להנחה הגורפת, בחברה העירונית מזכירים כי קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות  של משפחות שונות מהעיר ומעניקה בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים.

בהתאם למדיניות העירייה, אומר מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, "לא נמנע מילד או ילדה מלהשתתף בקייטנה על רקע כלכלי", והוסיף: "אנו יודעים כי תקופת הקיץ היא תקופה רוויית הוצאות כלכליות להורים ואנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהקל על העול הכלכלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר