עמליה וירון ויניק
עמליה וירון ויניק. הכירו בפורום ארוויזיון ומאז לא נפרדו

זוג של דוז פואה: אהבה מתוך האירוויזיון

עמליה וירון וינק חלקו אהבה משותפת לארוויזיון,  אח"כ הם התאהבו ומאז כבר עשר שנים הם חולקים זוגיות מלאה במוזיקה

פורסם בתאריך: 11.5.18 06:42

נופש משפחתי בפורטוגל נשמע מעורר קונטציות של קרוון משפחתי בעקבות נופים קסומים, יין והרבה עיירות קטנות. כשעמליה וירון ויניק נסעו בשבוע שעבר לליסבון עם שני ילדיהם (ואמו של ירון) היתה להם תוכנית אחרת – פחות נופים ויותר נטע ברזילי.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

הכירו את הזוג מראשון לציון שנפגשו בפורום אירוויזיון בתפוז, ומאז הם מקיימים חיים משותפים, עם שני ילדים והמון דגלים. ריב על כלים וכביסה? בבית משפחת ויניק הוויכוחים העיקריים הם בין שבדיה לספרד.בראיון ל"השקמה ראשון לציון" מספרת עמליה על ההיכרות המשותפת והתחביב המשותף ויוצא הדופן.

"ירון ואני התכתבנו בפורום אירוויזיון בתפוז" היא מספרת, "אבל מעולם לא נוצר קשר מיוחד בינינו. פגשתי אותו במציאות בקדם אירוויזיון 2005 שבו שירי מימון ניצחה. חברה חובבת אירוויזיון הביאה אותי יחד איתה. באותו הערב בקושי הוא התייחס אליי. אחר כך היה לנו אירוע חובבים עם מצומצם עם 15 חבר'ה  ולירון ולי היה ישר חיבור. הוא קרא בצחוק לי "אשתי'" ואני קראתי לו "בעלי".

ומאז אתם ביחד?

"לא ממש. באותו שבוע מישהו אחר התחיל איתי ויצאתי איתו. ביני לבין ירון לא היה כלום. ירון רצה אותי אבל התייאש, הוא ראה שאני יוצאת עם אחרים. היינו חברים טובים. ידידים. אהבתי אותו יותר מבין כל הידידים שלי. היה קליק בינינו הוא לא התפתח לשום מקום אחר".

מתי הבנתם ש-"זה זה"

"יום אחד לקחתי אותו לחתונה של מישהי מהעבודה שלי על תקן של מלווה. שאלו אותי "מי זה החמוד הזה". שאלו אותי "ולמה הוא רק ידיד", ופתאום הבנתי שאנחנו הרבה יותר מידידים. פתאום זה קרה. הוא היה מאד ביישן, אז אני התחלתי איתו, ומאז אנחנו ביחד. השנה נחגוג עשר שנים ויש לנו שני ילדים".

 

איך האירוויזיון נוכח בחיים שלכם?

"מלבד הרבה חברים 'אירוויזיוניסטים' משותפים והרבה מפגשים משותפים, נסענו לכמה תחרויות ביחד. אני חייבת להדגיש כי אירוויזיון הוא יותר מתחרות של "פעם בשנה", מדובר בהיכרות עם תרבויות ומדינות אחרות. אנחנו מאוד אוהבים לנסוע למקומות חדשים ומעניינים".

אתם נוסעים כל שנה?

לא בהכרח כל שנה. היו מקרים בהם ירון נסע ואני נשארתי עם הילדים. במקרה אחד אפילו לקחנו את הסבתא שתשמור על התינוקת שלנו בזמן שאנחנו הלכנו לחזרות ולמופעים, השנה אמא של ירון הצטרפה אלינו ואנחנו משלבים "ביזנס ופלז'ר". לעיתים אנחנו מארחים מפגשי צפייה בבית שלנו. אפילו בחתונה עצמה היו הרבה שירי אירוויזיון וגם ההזמנה לחתונה ציטטה שיר נורבגי מקסים משנת 1996 בשם "נצח".

על מה הויכוחים העיקריים שלכם?

כמו כל זוג נשוי. בעניין המוזיקה אני הרבה יותר אוהבת את השירים הספרדיים והלטינים וירון מכור לשבדיה ולשלאגרים. זה כנראה מאזן אותו כי הוא דוקטור במכון ויצמן. צריך קצת טראש אחרי כל כך הרבה שעות במעבדה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר