צילום: דודי חסון

מה הקשר בין קים אור אזולאי לענקית "דיסני-פיקסר"?

אחרי שגילתה את הרשת כבר בגיל 10 ומאז לא מפסיקה לככב ולעשות הרבה כסף, גם ענקית סרטי האנימציה העולמית מגלה עניין בנערה הראשל"צית

פורסם בתאריך: 9.5.18 16:34

אושיית הרשת המובילה והשחקנית קים אור אזולאי מראשון לציון נבחרה להשתתף באירוע משפיענים בינלאומי לרגל יציאת הסרט החדש מאולפני דיסני-פיקסאר "משפחת סופר על 2".

קים, רק בת 16, צפויה לטוס ביום ראשון הקרוב לאולפני דיסני-פיקסאר בקליפורניה, שם תשתתף באירוע מיוחד שבמהלכו תפגוש את יוצרי הסרט "משפחת סופר על 2", תיכנס לסשן הקלטות באולפן הדיבוב, תלמד איך לצייר את הדמויות ותזכה לסיור בקמפוס האייקוני של פיקסאר. זאת, לקראת הקרנת הסרט החדש של משפחת הסופר על, שיעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-14 ביוני.

האירוע בקלפורניה הוא בהמשך לפעילות של קים בשנה האחרונה, שכוללת בין היתר ליהוק לכמה סדרות מובילות ובחירתה כפרזנטורית של רשת האביזרים "TOP TEN" לצד רוסלנה רודינה. חוץ מזה, ממש בקרוב צפויה קים להוציא ליין מיוחד וראשון מסוגו בישראל עם מותג האיפור הבינלאומי MAC.

 

מאחורי קים שגילתה את הרשת בגיל 10, מאות אלפי עוקבים באינסטגרם ובמיוזקלי. בראיון שהעניקה לפני כחצי שנה ל"השקמה ראשון לציון" כאן, סיפרה: "התחלתי לעבוד כבר בגיל אפס העבודה האינטנסיבית החלה למעשה בגיל 10, כשהתחלתי להגיש פינה בתוכנית טלוויזיה בערוץ הילדים 'הבנים ובנות'. ישר זיהיתי את הפוטנציאל של הרשת, השקעתי בזה במשך זמן מה וחצי שנה לאחר מכן גיליתי שההימור שלי היה מאוד מוצלח. הווידיאו הראשון שלי היה באינסטגרם ובערוץ יוטיוב שפתחתי, והתחלתי להעלות לשם תכנים אופנתיים שונים ומגוונים".

על העובדה שהפכה בגיל כל כך צעיר למובילת דעת קהל ומשפיענית, סיפרה באותו הראיון: "האמת שזה הכי מטורף בעולם, האהבה, האהדה, התמיכה. שום דבר לא מובן לי מאליו ואני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לי את ההזדמנות להגשים את החלום שלי, אין ספק שזה כבוד גדול. לא מובן מאליו שחברות כה גדולות יקחו את הסיכון, יאמינו בי וילכו איתי ועם הרעיונות המטורפים שלי עד הסוף. הכבוד הוא עצום ובאמת ניתן לראות כי החיבורים הללו מניבים תוצאות משמעותיות ואיכותיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר