הגימנסיה הריאלית ראשון לציון
הגימנסיה הריאלית ראשון לציון (אתר רשמי)

מה מחכה לתלמידים: בי"ס דורות יסגר ויתאחד עם הגימנסיה הריאלית

מספר שינויים במבני החינוך בעיר. בית הספר דורות יסגר וישתלב במבני הגימנסיה, ואילו המבנה של דורות יפתח מחדש כבית ספר לילדים על הספקטרום האוטיסטי

פורסם בתאריך: 7.5.18 09:41

הגימנסיה הריאלית בראשון לציון עומדת בפני שינוי היסטורי. החל משנה הבאה ילמדו בבית הספר תלמידי חטיבות הביניים לצד תלמידי התיכון. בית הספר יתאחד עם בית הספר דורות שיסגר בסוף השנה והמבנה ששימש אותו יוסב לבית ספר לילדים על הספקטרום האוטיסטי.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

עם זאת מכיוון שנוצר צורך לשפץ ולהרחיב את מבנה בית הספר דורות, החליטו להקדים את מעבר התלמידים מהחטיבה לתיכון כבר ליום השישי האחרון. בטקס מרשים שנערך במעמד תלמידים ובוגרים, צעדו התלמידים מחטיבת דורות אל הגימנסיה הריאלית.

"ביקרנו פעם אחת בבית בגימנסיה, זה מקום ענק, קל ללכת בו לאיבוד. אני שמח שנתנו לנו כמה חודשים להתאקלם מראש" מסר תלמיד כיתה ז' שהשתתף בטקס".

יש לציין כי הגימנסיה הריאלית חנכה השנה מבנה חדש עבור חטיבות הביניים. המבנה החדש אשר נבנה על חורבות אולם הספורט הישן והוא כולל חמש קומות, חניון תת-קרקעי וכן מחשבים ומקרנים בכל כיתה.

 

בזמן שתלמידי כיתות ז' ו-ח' ילמדו את יתרת השנה במבנים חדשים ומשופצים, תלמידי כיתות ט' יזכו למקום של כבוד בספרי ההיסטוריה, שכן הם ילמדו במבנה הישן שנסגר השנה ויוסב בשנה הבאה למוזיאון הגימנסיה הריאלית. מבנה זה הוא השריד היחיד מהמבנים המקוריים של בית הספר, שכן השאר נהרסו במטרה לבנות כיתות חדשות.  

כמו כן, המעבר התבצע רק בשלב זה של השנה מכיוון שתלמידי כיתות י"ב יצאו לחופשת הבגרויות ועל כן הכיתות שלהן פנויות. החל משנה הבאה הכיתות יצטמצמו, פחות תלמידים יתקבלו לבית הספר, ולא ניכר כי יווצר לחץ במערכת הלימוד.

לדברי בובה לוי, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר דורות: "תלמידים רבים כעסו על כך שהם ייאלצו ללמוד את שארית השנה במבנה הישן, אבל אמרתי להם שהם עושים היסטוריה שכן הם התלמידים האחרונים שילמדו במקום ההיסטורי הזה".  

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר