מזעזע: קשישה הותקפה בפתח ביתה על ידי זרים

עליזה לוגסי הותקפה בפתח ביתה על ידי אלמונים, לטענתה רק כי בנה הסכיזופרן מהווה מטרד לשכנים

פורסם בתאריך: 6.5.18 18:40

עליזה לוגסי בת 64 יצאה מביתה שברחוב צל אלונים בשעה שמונה וחצי בערב ביום רביעי לערוך קניות, כשחזרה לביתה הופתעה לגלות על יד דלת ביתה שני גברים עם מבט מאיים, "לאחד היה מבטא רוסי והשני היה תאילנדי", מספרת לוגסי, " הם שאלו אם אני אמא של אבי כשאמרתי כן הם חנקו אותי, נתנו לי שתי סטירות ואמרו לי שבמידה והבן שלי לא ירגע וימשיך להפריע להם, ירצחו אותי, הם גם לקחו את עגלת הקניות ואמרו שזאת רק ההתחלה" מספרת לוגסי באימה, "הייתי מבוהלת והתחלתי לצעוק בחדר המדרגות, נכנסתי מהר הביתה והתקשרתי למשטרה. רעדתי כולי, אני אישה מבוגרת, למזלי כל זה התרחש בחדר המדרגות, מה היה קורה אם הם היו נכנסים אלי הביתה? היה להם ריח חריף של אלכוהול, ופחדתי שהם ירצחו אותי, היו יכולים לקשור אותי, כל התסריטים עוברים בראש הדקות האלה".
לטענת לוגסי, זו לא הפעם הראשונה שמאיימים עליה ועל בנה שסובל מסכיזופרניה, וזו לא הפעם הראשונה שהם מגישים תלונה במשטרה ולא מקבלים תגובה.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

"יש לי בן שגר איתי בבית והוא סכיזופרן" טוענת לוגסי, הם טענו שהוא עושה רעש בלילות ושבגללו האישה שהם משכירים לה את הדירה רוצה לעזוב, הלכתי היום למשטרה וזהיתי את האנשים הללו לפי הקלסתרון, אני מקווה שהמשטרה תעשה עם זה משהו. זו לא הפעם הראשונה שהשכנים כאן בבניין מאיימים על הבן שלי, במקום שיבינו את המצב הנפשי שלו, ויקבלו את השונה, קורה בדיוק ההפך. לפני כמה חודשים תקפו אותו אנשים עם אלות והיכו אותו, מספר פעמים הגשנו תלונה במשטרה אבל לשווא, אני מקווה שהפעם הצדק יעשה וזה יהיה סוף לסבל שלנו".

ממשטרת ישראל נמסר: הוגשה תלונה והיא נבדקת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר