המשלחת הישראלי של נטע ברזילי לאירוויזיון
נטע ברזילי עם אמנון ספקטור (שורה עליונה, שני מימין) שיינה היידי (יושבת משמאל) ודניאל מזוז (חולצה אדומה)

הלופר, הקימונו והראשל"צים מאחורי נטע ברזילי

במשלחת הישראלית באירוויזיון יבלטו הדובר והרקדניות מראשון לציון. מי היא השלישייה שתככב ליד המגה כוכבת שתייצג את ישראל

פורסם בתאריך: 4.5.18 07:13

מאחורי הבאזז וההופעה שיש שמנבאים לה ניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון לוקחים חלק שלושה רשל"צים מוכשרים במיוחד. השלושה נמצאים בימים אלו בליסבון, לקראת התחרות הגדולה ואינם מורשים להתראיין, אבל למערכת "השקמה ראשון לציון", הגיעו כל הפרטים שחשוב לדעת על השלישייה שמאחורי נטע ברזילי, הלופר והקימונו.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

אחד הבולטים בצוות של נטע הוא אמנון ספקטור, הדובר של המשלחת. הוא האיש המחוזר שמעניק לעשרות העיתונאים שמנסים לקבל ראיונות עם הפריפורמרית. ספקטור, נולד וגדל בראשון לציון, ולמד בגימנסיה הריאלית. הוא ממנהלי משרד "בלנדר תקשורת שיווקית" יחד עם דותן ברוך וערן לוי-זקש. בין השאר החברה יחצנה את בנדיקט, גוצ'ה, לחמים, מסעדות מתחם גרינברג בתל אביב ומסעדת OCD וספקטור עצמו כבר שיתף פעולה בעבר עם נדב גדג'.

עוד באותו נושא

עמליה וירון וינק מראשל"צ חלקו אהבה משותפת לארוויזיון, ומאז כבר עשר שנים הם חולקים זוגיות מלאה 

 

גם דניאל מזוז, רקדנית וזמרת רקע היא חלק מהמשלחת הישראלית לאירוויזיון. מזוז היא שחקנית, יוצרת וזמרת מראשון לציון החלה לרקוד כבר מגיל שמונה. במשך הקריירה הופיעה ושרה בתיאטרון בלהקת השירה הייצוגית של ראשון לציון. לפני שלוש שנים היא השתתפה ב"פרויקט הלהקה" – תוכנית הריאליטי של ערוץ הילדים, ולאחר מכן הוציאה את סינגל הבכורה שכתבה והלחינה בעצמה: "עשירי בחודש"  בעיבוד והפקה מוזיקלית של ג'ורדי. מזוז עצמה חולמת לקבל יום אחד שיר סולו שיעמיד אותה על במת האירוויזיון.

"גם לילך עמר, (הרקדנית המתולתלת), נולדה וגדלה בראשון לציון. למדה מחול אצל נדין בומר "קצב הגוף".  עמר רקדנית ותיקה. הופיעה בפרסומות לרנואר וקסטרו ובקליפים רבים.
רקדנית ליווי נוספת שתפזז על הבמה בזמן ביצוע "TOY" היא  שיינה היידי. היא בוגרת ובהצטיינות בית הספר לריקוד "קצב הגוף", בוגרת המסלול להכשרת רקדנים מבית נדין אנימטו ובוגרת קורס ההוראה בשיטת "נדין אנימטו", מתמחה בהיפ הופ ובסגנונות בתחום האורבן דאנס, סולנית ב KHD CREW. ולפני כשבע שנים אף החלה ללמד בסטודיו שבו למדה – "קצב הגוף" וכשהיא מתחילה לרקוד אף אחד לא נותר אדיש.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר