משלב בין חיי הלילה ללימודים
משלב בין חיי הלילה ללימודים. עידן חן

עידן חן – נסיך הלילה של ראשון לציון

בין לימודי תואר במכללה למנהל,  עבודה בחברת הפקות, בר בבעלותו ואחריות על תחום התרבות במכללה, לעידן חן יש את כל הזמן שבעולם, פשוט ישנים פחות

פורסם בתאריך: 5.4.18 09:11

עידן חן בן ה-24 מראשון לציון חי נושם את חיי הלילה, הוא הבעלים של פאב "האדון והגברת" והוא זה שאחראי להפקות של המכללה למנהל. ביום יום הוא בכלל סטודנט שנה ב' לתקשורת במכללה למנהל ועובד בחברת הפקות ויחסי ציבור. נשמע מעייף? לא את חן, שיודע איך עושים את זה. "ישנים פחות, עובדים ביום ובלילה ולומדים ולפעמים מבריזים קצת מהלימודים – אין ברירה יש סדר עדיפויות שהוא לא קבוע מראש ואני מנווט בין הכל". 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

הוא נכנס לחיי הלילה בגיל 14, ובזמן שהיה בתיכון כבר החל להפיק מסיבות נוער בעיר, "זו הייתה תקופה אחרת שבה בני נוער באמת הגיעו למסיבות שיועדו לגילאים שלהם, היום זה כבר שונה, כולם עסוקים יותר בפייסבוק ובאינסטגרם ופחות יוצאים למסיבות" הוא אומר. כשהתגייס שכלל את ההתמחות והחל להפיק מסיבות לחיילים, וכשהשתחרר החליט לעזוב את תחום המסיבות ולהפיק ליינים משלו. "התחלתי ב"תרצה בר" שם ניהלתי ליין משלי במשך שנתיים, בכל יום שלישי", ואחרי שנתיים כבר פתח מקום משלו בעיר בשם "האדון והגברת" ביחד עם כמה שותפים. "זה אחד המקומות הכי מצליחים בעיר ואני ממש גאה בו" הוא אומר מיד. "יש לנו קהל נאמן שמגיע ערב ערב ונהנה מכל רגע".

 

אחראי גם על תחום התרבות במכללה למנהל. עידן חן

לפני כשנתיים נרשם ללימודי תקשורת במכללה למנהל, "כל החברים שלי נסעו לטיול של אחרי הצבא, אבל אני החלטתי לנצל את הזמן כדי להתחיל את התואר שלי" הוא אומר ומסביר "אני לא מתחרט על ההחלטה הזו, חברים שלי רק מתחילים את התואר ואני בשנה השנייה בעיצומו של התואר".

בין שלל תפקידיו הוא גם פעיל במחלקת התרבות של המכללה למנהל והוא מתפקד כיו"ר המחלקה שם הוא עוזר לסטודנטים בפן החברתי של המכללה. "זו ממש עבודת שיווק ויח"צ של המכללה דרך הסטודנטים ודרך העיניים של האנשים."

אז מה הלאה, אתה רואה את עצמך ממשיך בחיי הלילה?

"אני מאוד נהנה ממה שאני עושה, אבל מי יודע מה יהיה בעוד שנה או שנתיים מהיום. אני מניח שארצה להמשיך בתחום, אבל נראה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר