צביעת הדגל הגדול במדינה
צביעת הדגל הגדול במדינה (צילום: בתי לוין)

הדגל הגדול במדינה: "זה כבוד וזכות עבורנו וגם חוויה שלא נשכח"

מאות הגיעו הבוקר לבניין עיריית ראשון לציון לצביעת הדגל הגדול במדינה, כשהם משתמשים בחבלי ספנלינג, מעליות ועוד

פורסם בתאריך: 3.4.18 13:07

עיריית ראשון לציון, העיר בה נוצר והונף לראשונה בשנת 1885 הדגל שהוכרז 63 שנים לאחר מכן כדגלה של המדינה הצעירה, פתחה היום את חגיגות ה- 70 שנה למדינת ישראל במשימה לאומית אקסטרימית במיוחד: יצירת הדגל הגדול בישראל! במסגרת הפעילות, אלפי משפחות, זוגות ויחידים צבעו את הדגל בגודל של כ- 1000 מ"ר ובגובה 25 מ' אליו הגיעו האנשים בעזרת סנפלינג, מנופי ענק, מעליות אוויריות ועוד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

את האירוע הנחו טוהר ואוולין חיימוביץ זוכי המירוץ למיליון, " אנחנו הולכים ללוות את כל האנשים שבאו לקחת חלק בפעילות" סיפרו השניים, זה אירוע מגניב לחלוטין שמתאים לכל הגילאים ובנוסף יש לו ערך מאוד חשוב כמובן. וכמי שנולדו וגדלו בראשון לציון בה נוצר הדגל לראשונה, זאת חוויה וזכות עבורנו, גם הדרך מיוחדת ומתאימה לזמן ולקצב של האנשים והיא מחברת בין משפחות. אנחנו אישית לא בטוח שנעשה את הסנפלינג כי המשימות שעשינו במירוץ למליון הספיקו לנו עד סוף החיים בערך" הם מסכמים בחיוך.

טוהר ואוולין חיימוביץ זוכי המירוץ למיליון עם דב צור ראש העיר. "זו זכות עבורנו" (צילום: בתי לוין)

ירין שמואל צור בכיתה ז' הגיעה עם אימו לפעילות, שניהם צבעו את הדגל וסיפרו ל"השקמה ראשון לציון", "האווירה מאוד כייפית, הרגשתי למעלה כמו ציפור, ואז יורדים וצובעים ומרגישים שחוץ מהכיף עושים גם משהו למדינה, הפעילות היתה ממש כייפית ואנחנו מאוד שמחים שהגענו".

 

מירב שפירא מרדעה בת 41 הגיע עם בנה ניב בין 14.5 מחולון. "בטיול השנתי הוא לא רצה לעשות סנפלינג והיום הגענו לעשות חוויה מתקנת ביחד, והנה אנחנו עוד שניה יורדים וההתרגשות בעיצומה". מוטי נגר בן שישים, ספורטאי נכה גם עלה לצבוע את הדגל, "ההרגשה הייתה רגילה כי אנחנו ספורטאים, שעוסקים בהמון ענפי ספורט ורגילים לאדרנלין, שמעתי על הפעילות מהעירייה ונאמר לי שיש נגישות לנכים, שמחתי על כך ומיד הגעתי, כל עשיה ספורטיבית מבורכת בעיני ונהניתי מכל רגע שהייתי למעלה, שאפו לעיריית ראשון לציון שהנגישה את הארוע גם לנכים, זה בהחלט חשוב. האירוע התקיים בצורה מסודרת כאשר כל אחד הגיע בשעה שנקבעה לו , והארגון היה נהדר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר