אשפה

ראשון לציון מציגה: פסטיבל ערמות האשפה

תושבים רבים היו מוטרדים במהלך ערב החג מאי פינוי האשפה. חלקם טענו כי למרות הפניות למוקד האשפה לא פונתה. העירייה: "היו מספר מקומות בהם תושבים הוציאו את האשפה לאחר מועד הפינוי"

פורסם בתאריך: 2.4.18 15:46

תושבים רבים בראשון לציון היו עסוקים במהלך חג הפסח בערמות האשפה שהצטברו מחוץ לבתיהם. נכון להיום (שני) טרם פונתה כל האשפה וישנם עדיין תושבים שמתלוננים על כך.

ערימות האשפה הצטברו כבר במהלך ערב החג. "הרחובות נראים כמו רחובות בעזה", אומר הפעיל החברתי זיו נחמה. הוא לא היה היחיד שמתלונן, לטענות הצטרפו תושבים רבים משכונות רמת אליהו, נווה ים וגני ראשון בראשון לציון. חלקם העלו פוסטים בנושא בפורומים השונים, שבהם תהו מדוע האשפה לא פונתה במהלך החג.

"ביום שישי בבוקר הלכתי לזרוק את האשפה בביתי, פחי האשפה היו מלאים", מספר נחמה ומוסף כי פנה מספר פעמים למוקד העירוני: "התקשרתי למוקד בשישי בסמוך לשעה  אחת עשרה בבוקר, במוקד נאמר לי שזה מטופל ולאחר מספר דקות פנייתי נסגרה. צלצלתי שוב למוקד לגבי רחוב אחר וגם שם נאמר שזה מטופל והנציגה אף טענה שתעביר את זה למפקח, גם הפנייה הזו נסגרה לאחר מספר לא רב של דקות". נחמה ממשיך וטוען כי לא ויתר וסיפר כי בפנייה השלישית למוקד כבר נעשה ניסיון של ממש להשיג את המפקח אבל הוא לא היה זמין.

 

 

ואולם, על אף התלונות והפניות הרבות של התושבים גם הבוקר נראו ערמו אשפה במקומות שונים ברחבי העיר. "מאוד מאכזב שהתושבים הופכים לנטל על המוקד שאמור לתת שירות מצויין לתושבי העיר", אמר נחמה, "כולי תקווה שמחזיק התיק יעשה בדק בית במוקד. אין לי כלל טענות לעובדי המוקד שעושים עבודתם באופן מקצועי ויעיל. אך לפעמים וזה קורה שרמת השטח מעבירים מידע שגוי ולא נכון ומבקשים לסגור את הקריאה כאילו וטופלה. זה פוגע בראש ובראשונה בתושבים שחיים בעיר הזאת".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "העירייה עשתה מאמצים אדירים לנקות את העיר לקראת החג. עובדי הניקיון פעלו עד לשעת כניסה החג כדי להבטיח שכל העיר תהיה נקייה אך היו מספר מקומות בהם תושבים הוציאו את האשפה לאחר מועד הפינוי. ברחוב מינץ לדוגמה, מכולות האשפה פונו בשישי אחר הצהריים ובראשון בבוקר. רחובות שרירא ושרף עדיין בעבודה ברגעים אלו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר