קובי מידן מוטי מילרוד
צילום: מוטי מילרוד

עצומה בראשון לציון: לבטל את השתתפותו של קובי מידן בטקס יום הזיכרון

בעקבות הפוסט שכתב מודן, שככל הנראה יביא להרחקתו מגלי צה"ל, יזמו תושבים עצומה הקוראת לבטל את הנחייתו בטקס יום הזיכרון

פורסם בתאריך: 2.4.18 11:40

יותר מ-100 מתושבי ראשון לציון חתמו על עצומה הדורשת לבטל את השתתפותו של השדרן והמגיש קובי מידן בטקס יום הזיכרון. זאת, בעקבות הפוסט שפרסם מידן אתמול (ראשון) בפייסבוק שבו כתב "מתבייש להיות ישראלי", בעקבות הירי במפגינים פלסטינים ליד גדר הרצועה.

מידן נבחר להגיש את טקס יום הזיכרון שמתקיים באמפי פארק ראשון בערב יום הזיכרון. ואולם, בעקבות הסערה שעורר הפוסט שכתב, בעקבותיו יפסיק לשדר בגלי צה"ל – כפי שדווח בחברת החדשות – יזמו תושבים מראשון לציון עצומה הדורשת לבטל את הנחייתו בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מרבית החותמים, יותר מ-120 בעת פירסום כתבה  זו, טוענים כי לאור התבטאות זו של מידן, הוא אינו ראוי להנחות טקס רגיש מסוג זה.

הפוסט שעורר את הסערה

 

ערן שנהב מיוזמי העצומה ופעיל למען המשפחות השכולות בעיר, אמר ל"השקמה ראשון לציון": "אני חושב שהאיש לא ראוי להנחות את הטקס שהוא הכי רגיש במדינת ישראל, טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מדובר בטקס שאמור להיות משודר בטלוויזיה וייערך באמפי פארק בראשון לעיני המוני נוכחים. לכן, פתחנו עצומה אשר צוברת חתימות באופן מסחרר ככל שעובר הזמן. לדעתי יש קונצנזוס מוחלט בציבור ובדגש על העיר, שלקובי מידן אסור להנחות את הטקס לאור התבטאויותיו האחרונות".

מקובי מידן טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר