מעקב של המשטרה הוביל למעצר החשוד (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

הכל בגלל בחורה – ריב בין חברים הוביל לקטטה ודקירה

הדקירה ברחוב ירושלים בעיר, התבררה כויכוח בין חברים על בת זוג

פורסם בתאריך: 18.3.18 16:59

סכסוך על רקע אישי, זה מה שהוביל לקטטה ממנה יצא פצוע באורך קשה עם דקירות בפלג גופו העליון תושב העיר. מוקדם יותר החודש דווח על קטטה ברחוב ירושלים בשכונת שיכון המזרח, קטטה שהסתיימה בפצוע דקירה בפלג גופו העליון.  היום מעדכנים כי כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד תושב ראשון לציון בן 28, בגין דקירה של חברו ופציעתו באורח קשה על רקע סכסוך אישי בין השניים. המשטרה מציינת כי "תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בראשית החודש, על פצוע דקירה שפונה מרחוב ירושלים בעיר, לביה"ח אסף הרופא כשהוא פצוע באורח קשה."

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מהחקירה עולה כי כי ב-7 במרץ הגיע הנאשם לביתו של הקורבן ובין השניים התפתח דין ודברים מילולי שנסב סביב בת זוגו של הנאשם. בין השניים החלו דחיפות, במהלכן דקר הנאשם את הקורבן פעמיים וגרם לפציעתו בנסיבות מחמירות. עוד עולה מכתב האישום כי, לאחר שדקר את חברו, נמלט הנאשם מהמקום על קטנוע.

 

במשטרה יודעים לספר על פעילות חקירתית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שהביאה מספר ימים לאחר מכן, לאיתורו של החשוד במעשה ולמעצרו. בכך לא הסתיימה הפרשה, כי החשוד במהלך נסיון מעצרו, תקף את השוטרים ואף התנגד למעצר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בעיר, ובשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין פציעה, החזקת סכין שלא למטרה כשרה, איומים ושימוש בכוח על מנת למנוע מעצר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר