ערן אלכאוי ז"ל בסיום קורס הקצינים (אתר רשמי)

שערורייה – מה הסיבה שהאירוע לזכרו של תושב העיר, רס"ן ערן אלכאוי ז"ל, שונה?

אליפות ראשון לציון לזכרו של תושב העיר, רס"ן ערן אלכאוי ז"ל שנפל בלבנון, נערכת באופן מסורתי בכל שנה בתקופת חופשת הפסח. השנה התבטלה מסיבה לא ידועה

פורסם בתאריך: 18.3.18 13:39

הנצחת חללי צה"ל בראשון לציון נערכת באופן מסורתי תחת אירועי הספורט שונים שמוקדשים לחיילים ששילמו את המחיר הכבד ביותר. אחד מאותם אירועים קבועים שנערכים כבר שנים, הוא אליפות ראשון לציון לחטיבות עליונות בספורט, לזיכרו של רס"ן ערן אלכאוי, קצין הצנחנים שנפל בקרב בלבנון. אירוע זה ליכד את מיטב בני הנוער של העיר תמיד לפני חופשת הפסח, והפך גם לאחד מאירוע השיא של משרד החינוך. יצוין, כי את האירוע המסורתי היה פוקד מדי פעם גם משה (בוגי) יעלון, הרמטכ"ל ושר הביטחון בעבר, שהיה מפקדו של ערן בצנחנים, וכן מגיעים בקביעות חבריו לנשק, קצינים וחיילים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

והשנה? בינתיים אין אירוע, לא נקבע לו מועד למרות שהוא מתקיים בקביעות בפסח ומקורות טוענים כי הוא נדחה ויתקיים במועד לא ברור. ל"השקמה ראשון לציון" נודע כי חטיבת הספורט בעיריית ראשון לציון תוזכרה בנושא כבר לפני כמה חודשים, אבל השנה כאמור לא נקבע עד עתה מועד לקיום האירוע ולא ברור כלל אם המסורת תישמר והוא אכן יתקיים.

מכר של המשפחה, אמר השבוע, "משפחת אלכאווי היא משפחה צנועה ומופנמת. הם בטוחים שאם ראש העיר דב צור היה מודע לכך שאין השנה אירוע לזיכרו של ערן ז"ל, אצלו זה לא היה עובר בשקט". גם נציג תיכון גן נחום, בית הספר בו למד ערן, מי שהיה אחד מיוזמי האירוע ומשתתף בו מדי שנה, לא ידע שהאירוע לא יתקיים.

 

מקורות מספרים השבוע כי לאור ולאחר פניות רבות לעירייה בנושא, אירוע ההנצחה לרס"ן אלכאווי אכן יתקיים אבל באיחור רב. בנוסף ובשונה משנים קודמות, האירוע יתקיים עם תלמידי בתי הספר היסודיים ולא במתכונת הקבועה של בני נוער ותלמידי תיכונים, מאחר ולא ניתן בלוח זמנים קצר לגייס את תלמידי החטיבות העליונות.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: לצערנו הפרטים אינם נכונים, ואנו לא יודעים מה מקורם. האירוע מתקיים כבכל שנה, והוא נקבע לתאריך ה-10 באפריל. 32 קבוצות ממערכת החינוך העירונית משתתפות, והחברה העירונית עומדת בקשר עם בני המשפחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר