כל תלמיד יכול למצוא את החוזקות שלו. דליה ישעיה (צילום: עיריית ראשון לציון)

דליה ישעיה בראיון פרידה – "דרך ארץ קודמת תמיד לתורה"

לאחר 33 שנות חינוך בראשון לציון, מתוכם שש שנים כמנהלת הגימנסיה הריאלית בראשון לציון, דליה ישעיה עוזבת את תפקידה כמנהלת הגימנסיה ועוברת לתפקיד מפקחת בתי הספר העל יסודיים במחוז מרכז. פגשנו אותה לראיון פרידה

פורסם בתאריך: 11.3.18 10:30

דליה ישעיה ניהלה את בית הספר בן גוריון בעיר במשך שנה, את חטיבת הביניים דורות במשך עשר שנים ובמשך שש השנים האחרונות ניהלה את קריית החינוך מקיף א', הגימנסיה הריאלית ראשון לציון. בחודש שעבר היא הודיעה על עזיבתה המפתיעה לאחר שהתקבלה במכרז לתפקיד מפקחת בתי הספר העל יסודיים במחוז מרכז.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מה גרם לך לעזוב את תפקידך בגימנסיה ובכלל את החינוך בעיר אחרי כל כך הרבה שנים?

אני רוצה להתחיל לתרום למחוז ולמדינה מתוך הניסיון הרב שצברתי בחינוך, במגוון התפקידים בעיר ראשון לציון, ניסיון שיסייע לי לקדם ולתרום לבתי הספר ולמסגרות החינוכיות המגוונות במחוז. זו השאיפה וזה החלום שלי, לקדם כל תלמיד, בכל מקום שאפשר, ולהוכיח לו שהוא יכול למצוא את החוזקות שלו ולמצות את עצמו למצוינות אישית וחברתית ואזרחות טובה יותר במדינה והכול בשילוב הערכים, כי תמיד בעיניי דרך ארץ קדמה לתורה.

מה דעתך על רמת החינוך בראשון לציון, האם היא השתפרה במהלך השנים, האם היא טובה יותר ממה שהייתה כשהגעת אליה?

רמת החינוך בראשון לציון היא גבוהה מאוד ומהטובות ביותר בארץ. בעיר יש ראש עיר שמחזיק את תיק החינוך, ראש מנהל חינוך ואגפים שונים וטובים שמצליחים לקדם את החינוך בעיר ומקדמים אותה בהצלחה בצורה דרסטית. כאשר החזון הוא שכל תלמיד יסיים את לימודיו בהצלחה מיטבית. העיר והמחוז, יש לציין, מעניקה המון תמיכה לכל תלמיד שצריך כאשר בשנים האחרונות היא עושה זאת ביתר שאת.

מה הפרויקט שאת הכי גאה בו בשנותייך בגימנסיה הריאלית?

קודם כל הכנסתי מיזמים חדשניים פדגוגיים בעזרת טכנולוגיה כמו למידה ניידת, "האקטון" שזה שילוב של "האקר" ו"מרתון" שמציג פיתוח פתרונות טכנולוגיים עכשוויים כמענה לבעיות מתחומים שונים שנפתרים על ידי תלמידים, מורים והורים בשיתוף פעולה. בנוסף מיזמים, כמו "המוקטון", שזה למידה אינטרנטית מאוניברסיטאות שונות, מיזמי למידה רב תחומית, שילוב טכנולוגיות מתקדמות בתכניות הלימודים והכול על מנת לעורר חשיבה ולתת כלים ללמידה מותאמת למאה 21 וומעל לכל עומדים הערכים של אהבת האדם ואהבת הארץ.

מה יש לך להגיד לכל התלמידים וצוות המורים שעזבת אותם באמצע השנה?

אמרתי להם שימשיכו להיות צנועים, סובלניים, טובים זה לזה ואוהבי אדם ושימשיכו לממש את החלומות שלהם ושלעולם לא יוותרו ושאני סומכת עליהם ושאני בטוחה שהם יהיו מובילים ומנהיגים בחברה ובמדינת ישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תלמיד לשעבר

    דליה לימדה אותי ספרות בחטיבת דורות. אישה אדיבה לתלמידים ומשכילה מאוד. תודה דליה, עלי והצליחי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר