מטבח דלתות
אילוסטרציה: שאטרסטוק

כתבו פוסט נזעם על חנות ומצאו את עצמם בבית משפט

קניית דלתות תמימה בחנות בראשון לציון הובילה לפרשת השמצות, תביעה בבית משפט ופסיקה משפטית מעניינת

פורסם בתאריך: 7.3.18 14:46

אלינה קרסנוב ויוסף אהרון, בני זוג, רכשו דלתות עבור ביתם מחנות דלתות בראשון לציון. לטענתם הדלתות לא סופקו במשך חודשים והוגשה על ידם תביעה כספית כנגד החנות ובעליה בה הם זכו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

עם זאת, התשלום עבור הפיצוי לא הגיע ועל כן אלינה, יחד עם בתה קרינה פרסמו תגובות נזעמות בעמוד הפייסבוק של חברת הדלתות המספקת את הסחורה לאותה החנות. "ממש, אבל ממש לא להתקרב לסניף ראשל"צ" כתבו הזוג, "הם לא עמדו בהתחייבות שלהם ומרחו אותנו במשך חצי שנה (!!!). תבענו אותם וזכינו בתביעה, והם עדיין מנסים להתחמק מלשלם לנו. פשוט בושה שהם עדיין פתוחים ועובדים", כך כתבו. "חבורה של עבריינים. אחרי הביקורת של הבת שלי התקשרו לאיים עלינו. בפנים אמרו לנו שהם מעדיפים לסגור את החברה מאשר לשלם לנו את אשר בית המשפט קבע".

בעקבות התגובה, תבעה החברה את המשפחה על הוצאת דיבה תוך שהיא מדגישה כי שאין קשר בינה לבין חנות הדלתות המקומית. המשפחה הסכימה להסיר את התגובה, אך השאירה את הדירוג הנמוך- כוכב אחד. עם זאת, החברה דרשה שגם הדירוג הנמוך יוסר.

 

במסגרת ההליך המשפטי התברר כי החברה ביקשה להסיר את התגובה והדירוג הנמוך מפני שזו טענה כי היא רק הספקית של החנות מראשון לציון, עם זאת, התברר כי הכתובת בה רשומה החברה זהה לכתובת החנות.

השופט אחסאן כנעאן  מבית משפט השלום בחיפה דחה את הבקשה בשל הטענה השקרית. עם זאת, באשר לתגובות עצמן שכתבו האם והבת, השיב השופט כי מדובר בחופש הביטוי. ואולם, השופט קבע כי "השימוש במושג 'חבורה של עבריינים' אינו מידתי ואף מרחיק לכת ואילו לא נמחקו התגובות הייתה מורה על מחיקת מילים אלו". כמו כן השופט כנעאן חייב את החנות לפצות את המשפחה בהוצאות המשפט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר