אודות

עיתון השקמה ראשון לציון הוא כלי התקשורת המוביל והמשפיע ביותר בראשון לציון. העיתון שנוסד בשנות ה-90, חרט על דגלו עוד בימיו הראשונים, להעניק במה וקול לכל אחת ואחד מהתושבי העיר, לאלו שעושים מדי יום את החינוך, התחבורה, הספורט, התרבות ונוגעים בכל תחומי החיים. אם תרצו, המגפון של התושבים והכי חזק בראשון לציון. תושבי העיר מצדם השיבו בהבעת אמון ובוחרים, מדי שבוע להכניס את השקמה לביתם ולתת לו לספר את סיפורם.

העיתון השייך לרשת מקומוני השקמה שנוסדה בשנת 1985, ואורך השנים אנו מקפידים לתת דגש לחיים בראשון לציון, מכל ההיבטים, גם אחרי יותר מ-30 שנים, גם בעולם מוצף בתוכן, כשכל המידע נמצא בכף היד ובזמן שכולם מדברים על הכל: בורסה, רכילות, ביטחון, חדשות בעולם, חדשות בארץ, ספורט עולמי, כלכלה ופלילים ושוכחים את הדבר החשוב ביותר – הבית ומה שמסביבו. עיתון ראשונים, מופץ בראשון לציון בכ-70 אלף עותקים, ונוגע במרכיבים שמהם עשויה העיר: החינוך, הבריאות, הספורט, התרבות והתשתיות. זאת, מתוך הבנה ותפיסה שרק בעיתונות מקומית אפשר להגיע לכל תושב, לכל בית ספר ולכל בעל עסק.

כדי להבין את סיפורו של עיתון הראשונים, ורשת השקמה הכוללת תשעה עיתונים מקומיים, המופצים ביותר מ-280 אלף עותקים, צפו בשאול הרשטט, מייסד מקומוני השקמה:

אחרי יותר מ-30 שנים עיתון "השקמה" הגיע גם לאינטרנט עם האתר "השקמה-ראשון לציון", על מנת להמשיך ולהביא את המידע החיוני והחשוב אונליין ובזמן אמת. באתר, כמו בעיתון הוותיק, כתבי "השקמה-ראשון לציון" מסקרים את כל תחומי החיים בעיר: התפתחויות עירוניות, נדל"ן, חינוך, בריאות, ספורט, פנאי ותרבות. זאת כדי להמשיך וללוות את תושבי חולון בפרלטפורמות תקשורתיות נוספות ולהיות נגישים בכל עת ומכל מקום.


כגוף תקשורת שמקדש את התוכן בחרנו להפריד באתר בצורה מוחלטת בין התכנים המערכתיים שלנו לבין התכנים המסחריים, כך שלא ייווצר כל סוג של בלבול בקרב הגולשים בין התכנים המערכתיים לבין התכנים המסחריים. לכן, הכתבות השיווקיות שמיוצרות על ידי המחלקה המסחרית של האתר נבדלים בכך שלצד שם הכתב מופיעות המילים "תוכן שיווקי", ובסוף כל כתבה מצוין מיהם הלקוחות ששילמו עבור הכתבה השיווקית,


 

🔔

עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר