תלונה במשטרה: בני זוג ניסו לדרוס פקחים בעקבות דוח קורונה

בחברה העירונית לביטחון מצביעים על עלייה מדאיגה באירועי אלימות כלפי הפקחים

פורסם בתאריך: 4.10.20 18:36

אירוע חמור של ניסיון לדרוס פקחים של החברה לביטחון בעת שאכפו את תקנות הקורונה. אתמול (שבת) הבחינו שני פקחים מהחברה לביטחון בבני זוג, כבני 70, שטיילו בטיילת בחוף הים כשהם ללא מסיכות. הפקחים פנו לבני הזוג וביקשו מהם פרטים מזהים כדי לרשום להם דוח וקנס, אלא שאז החלו השניים להתעמת איתם. בהמשך, אף טענו הפקחים כי בני הזוג ניסו לדרוס אותם עם הרכב.

שוטר שהגיע למקום הצליח לסייע לפקחים והם השתלטו על בני הזוג. בעקבות העימות שהתפתח, החלה האישה לחוש ברע. בני הזוג לא עוכבו לחקירת משטרה, אולם פרטיהם נלקחו והוגשה נגדם תלונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך הסגר כוחות משטרה יחד עם פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, עסוקים בפעילות אכיפה מוגברת, גם במרחב הציבורי וגם בעסקים הפועלים בראשון לציון. לטענת גורמים, במהלך השבוע החולף עלו מספר הדיווחים של תקיפת פקחים במוקדים שונים ברחבי העיר.

מלבד התלונה על ניסיון הדריסה, בשבוע שעבר הותקפו פקחים בסופר מרקט בעיר. הפקחים הגיעו למקום, ולאחר שהבחינו בעובד ללא מסכה החלו לרשום דוח לבעלי העסק על עובד ללא מסכה ואי הפעלת מנגנון ויסות כניסת לקוחות. לטענת הפקחים בשלב הזה החלו שני בעלי המקום לתקוף אותם. השניים נעצרו לחקירה.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, מודאג ומוסר ל"השקמה ראשון לציון" כי בעקבות תגבור האיכפה בעיר נגד מפרי הסגר ותקנות הקורונה. "אנחנו רואים יותר מקרי אלימות נגד פקחי החברה לביטחון", אומר בביצקי, "אני מגנה בכל תוקף אלימות נגד פקחים. הם עושים את עבודתם למען בריאות הציבור, עובדים בתנאים מאוד קשים והראשונים שנמצאים במלחמה מול נגיף הקורונה. יש לכבד אותם ולהקשיב להוראות הממשלה שאנו מיישמים בשטח, ולהבין שהעניין הוא לא אישי חלילה, אלא רק כך שנצליח להילחם ולהוריד את התחלואה".

מהחברה לביטחון נמסר: "החברה לביטחון נחושה לאכוף את הנחיות משרד הבריאות. במקרה המדובר, מדובר בזוג שהפר את ההנחיות, לא עטו מסכות ואף תקפו באלימות את הפקחים. הוגשה תלונה במשטרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוני

    זה לא בסדר בזמן כזה לרשום דוחות חניה, כאשר רוב התושבים בבית ולא עובדים. זה ממש לא תורם כלום, אפשר לוותר על זה לפחות עד לאחר הסגר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר