בעקבות עבודות תשתית ברחוב: חשבונות המים קפצו ב-300 אחוז

תושבי שכונת רקפות החדשה הופתעו לקבל חשבונות מים מנופחים, והופתעו עוד יותר לגלות מה הסיבה

פורסם בתאריך: 23.8.20 14:09

תושבי רחוב אורנה פורת שבשכונת רקפות החדשה במזרח העיר, נדהמו לגלות שצריכת המים המשותפת שלהם עלתה ב-300 אחוז בחודשים האחרונים. תושבת העיר המתגוררת בשכונת רקפות מספרת כי בדרך כלל הייתה מקבלת בחשבון המים שלה דרישת תשלום עבור 2-4 קוב מים, אולם כעת נדרשה לשלם בעבור 10.4 קוב. "זאת צריכת מים משותפת שמתאימה למילוי בריכה", היא מספרת, "הייתי בהלם מהאופן שהמספרים קפצו. שמעתי לא פעם על צריכת מים גבוהה לאחרונה בעקבות הקורונה והעובדה שאנחנו יותר בבית, אבל עדין הסכום הזה מאוד גבוה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היא פנתה לחברת האחזקה שמטפלת בבניין והסבה את תשומת ליבו לתעריף הגבוה של המים וביקשה שיבדוק את הנושא. שבוע לאחר מכן השיב מנהל חברת האחזקה כי הוועד בבניין הסמוך הבחין בקבלן החברה הכלכלית המבצע באזור עבודות תשתית עבור העירייה, משתמש במים לטובת העבודות כבר תקופה ארוכה. לדבריו, אותו קבלן צולם על ידי הוועד והסרטונים נשלחו לעירייה לבירור.

"אנשים לא שמים לב לחשבון המים בדרך כלל והתשלום יכול פתאום לעלות במאה שקלים ויותר" מספרת התושבת, "חובה לבדוק בכל פעם את תשלומי המים ולהיות ערים למתרחש סביב. הקורונה לא אשמה בכל דבר. פיתחו עיניים ופיתחו את החשבונות, יש מצב שתגלו הרבה טעויות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הנושא מוכר ומטופל. מדובר בקבלן של החברה הכלכלית שעשה שימוש במים לטובת העבודה במקום. אנו רואים זאת בחומרה. החברה הכלכלית תפצה את הדיירים על ההפרש ותקנוס את הקבלן".

 

נושא צריכת המים הגבוהה בראשון לציון ובישראל כולה, עולה לדיון פעמים רבות ברשתות החברתיות. לפני כשבועיים פנה ראש העירייה, רז קינסטליך, לשר האוצר, ישראל כ"ץ ולשר למשאבי מים, זאב אלקין, בבקשה להגדיל את הקצאת כמות המים בתעריף נמוך למשקי הבית בעקבות משבר הקורונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר