ראש העירייה רז קינסלטיך. צילום: דודי טל

ראש עיריית ראשון לציון: "נדאג לביטחון האישי של כל הילדים"

במהלך נאומו מסר קינסטליך כי יופעלו מצלמות כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה ב-40 מעונות של החברה עירונית

פורסם בתאריך: 25.8.19 17:47

ועידת החינוך של ערי ישראל מתקיימת הערב (ראשון) זו השנה השנייה ברצף בראשון לציון, באודיטוריום במתנ"ס רמת אליהו בהנחיית העיתונאית מירב בטיטו. בוועידה שמתקיימת לקראת פתיחת שנת הלימודים לוקחים חלק מובילי החינוך בראשון לציון, בכירי הנהגת העיר, נציגי המורים וההורים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הועידה עוסקת בשינויים צפויים בשנת הלימודים הקרובה, בטלפונים הניידים שייתכן כי יצאו מכיתות הלימוד, על שמירת על ילדי הגנים והדברים שאתם חייבים לדעת על החינוך במאה ה-21.

ראש העירייה רז קינסטליך שיבל בפתח את דבריו את מנכ"לית ההסתדרות יפה בן דוד: "יפה את אחת האנשים שהכי אכפת להם ממערכת החינוך כל הכבוד לך". קינסטליך התייחס גם לדבריה של כוכבת הילדים ומובילת מחאת האמהות, מיקי מוכתר ואמר כי "עדכנו אותי על הדברים של מיקי וכהורה שעוד לא מלאו לו שנתיים אני כמובן מזדהה עם המחאה ואני שם את הכובע של ראש העיר בצד", עוד הוסיף "אני אבא צעיר לילד והבטחתי ואני ממשיך להבטיח – אני אעשה את הכול כדי שהילדים שלנו יקבלו גם את החינוך הכי טוב וגם את הביטחון הכי טוב".

ראש העירייה רז קינסלטיך. צילום: דודי טל

 

ראש העירייה התייחס למקרים הקשים בגני הילדים שחוללו סערה ציבורית :"חשוב לי לומר שאנחנו ננהג באפס סבלנות כלפי מקרים מהסוג הזה. מיד אחרי חשיפת המקרים המזעזעים הודעתי שהעירייה לא תחכה למשרד החינוך, בכדי להחזיר את הביטחון לילדים ולהורים. התקנת המצלמות תחל לפעול כבר בראשון בספטמבר ב- 40 מעונות של החברה העירונית שבהן לומדים בני חצי שנה עד שלוש", עוד הוסיף "כל זה יקרה בנוסף להגדלת התקנים להכשרות והשתלמויות שמעבירים לגננות סייעות לאורך כל השנה. מדובר בנושא בוער והוא בראש מעיננו. אנחנו כעת לפני שנת לימודים שהיא כידוע תקופה לחוצה אבל בנושא הזה אנחנו תוך כדי תהליך".

 

 

קינסטליך הבהיר כי "אנחנו פותחים שנת לימודים עם 50,000 ילדים – כמעט כמו עיר. אנחנו דואגים להדרכות, סייעות, גננות, שיקבלו את כל ההכשרות שהן צריכות. זו גם הזדמנות לומר תודה לאתי ליאל והדס. אנחנו  צמצמנו את כמות הילדים בגנים וזו רק ההתחלה, נמשיך להשקיע ולפתח את חינוך ילדינו ולהבטיח חברה בריאה ועתיד טוב יותר למדינת ישראל. מורות גננות סייעות מנהלות- כל אחד מהן היא ציר מרכזי במערכת החינוך שלנו. לכל אחת מהן יש את הכוח לעצב ולהקנות ערכים וכמובן להפוך את הקטנים לגדולים. התפקיד של כולנו לעשות כל שיידרש כדי שכל אחד יגיע לגני הילדים ובית ספר בתחושה נעימה ועוטפת של ביטחון והגנה. שכל אחד ירגיש שמאמינים ביכולות ובשאיפות שלו, שיהיה משוכנע שלא מוותרים עליו אף פעם. ושכולם יחזרו הביתה בריאים ומאושרים. אנחנו מגדלים דור מוכשר ואנחנו מתחדשים בפרויקטים ייחודיים: אומנות, מדעים ועוד. כאשר המסר שלכל אחד ואחת מגיע הזדמנות. כל אחד יכול להתבטא ולהגשים חלומות ובשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור להם להגשים ולפתח את דור העתיד הנפלא שלנו. אני מאחל לכולנו שמת לימודים שלווה ובטוחה".

"אני חייב לסיים בנימה אישית", אמר ראש העירייה לקראת סיום נאומו "אמרתי את זה בכנס של כל המנהלים בראשון לציון. אני חונכתי וגדלתי בעיר, לא הייתי התלמיד הכי מצטיין בכיתה. אבל איפה שאני נמצא זה כיום זה בזכות אותם מורים שהאמינו בי שעזרו לי ותמכו בי, אני לא מתבייש לומר שהיו מורים שפחות האמינו, אני נזהר במילותיי. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תכונה טובה ויכולת שונה מהאחר. החכמה שלנו היא לדעת להעצים את אותה היכולת. התפקיד שלנו כמחנכים ומורים זה לזהות באותו ילד ילדה את הכישרון הזה ולדעת לפתח אותו. זה מה שאני מצפה מאנשי החינוך שלנו. אני לא מחפש רק מצוינות ורק הישגיות. אני מחפש שנאמין באותו ילד וניתן לו אתת הכלים להצליח במה שהוא טוב".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר