תפריט חדש של בנדקיט (צילום: שרית גופן)
תפריט חדש של בנדקיט (צילום: שרית גופן)

בבנדיקט רוצים להביא ארוחת הבוקר לערב, הצליחו?

במסעדה שיברכו אתכם 24 שעות בברכת "בוקר טוב" חוגגים עם קונספט חדש של מנות שרוצות להביא את ארוחות הבוקר לערב

פורסם בתאריך: 11.7.18 11:47

קיץ 2018 כבר כאן ובמסעדת בנדיקט במתחם הרובע במזרח ראשון לציון הכינו תפריט ארוחות בוקר חדשות המשתלבות נהדר עם הטרנד הכי חם של השנים האחרונות: "הברינר", שילוב של ארוחת בוקר וערב יחד. בדומה לבראנץ' המפגיש בין ארוחת הבוקר לצהריים, בבנדיקט משרישים לראשונה את הברינר בישראל, כארוחה מהפכנית המביאה את הבוקר לערב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקונספט כבר הפכה להיט בעולם, בעיקר בארצות הברית ועכשיו הוא כאן. לשם כך, יצרו בבנדיקט תפריט ייחודי העושה שימוש בחומרי הגלם והמנות המזוהים עם הבוקר בגרסה מושחתת ועשירה ההולמת את הערב. לצד המנות ולהשלמת החוויה, יוגשו גם קוקטיילים מיוחדים שמתאימים לאותה ארוחה.

כדי לבחון את החוויה הגענו דווקא בצהריים. לא בוקר, לא ערב, והארוחה מתברר – אכן מתאימה לכל מועד שהוא. כמו תמיד, התפריט המוכר של בנדיקט עשיר ומגוון עם מבחר ארוחות שהביצים העלומות מככבות כמעט בכל מנה, אבל לא רק. המנות החדשות מרעננות מאוד, מעוררות טעם של עוד ובעיקר – מתאימות לכל אחת משעות היום. הבטיחו? קיימו.

בין המנות בתפריט החדש: חלפניו פופרס, פלפלי חלפניו צלויים ממולאים בגבינת שמנת וצ'דר, עטופים בבייקון פריך. כרובית קיסר ברוטב קיסר עשבי תיבול ופרמז'ן, ברקפסט בוריטו, בוריטו ממולא במקושקשת גאודה עם קורנדביף או פורטבלו, תפוחי אדמה, רוטב סריראצ'ה ליים ופיקו דה גאיו, מוגש עם תירס ובשמל, בראנץ' בורגר, המבורגר בקר צלוי בגריל, מוגש בקוראסון עם גבינת גאודה, ריבת בייקון, חסה, עגבנייה, קורנישונים וביצת עין עם סלט ירוקאו צ'יפס ושתייה.

מנה מומלצת במיוחד: שקשוקה ירוקה – 2 ביצים ברוטב מנגולד, ברוקולי, אפונה, תרד ושמנת. מוגש עם סלסלת עגבניות מיובשות וזיתים בצל סגול וגבינת פטה.

ויש גם ואולי בעיקר – קוקטיילים חדשים: ולווט מוקה-קוקטייל קפה אגוזי לוז ושוקולד מריר, פימפס קוקטייל- קוקטייל פימפס מלא פירות ולימונד, פינק מרגריטה- קוקטייל תות גויאבה על בסיס טאקילה.

התפריט מוגש במשך כל השבוע בכל השעות.

בנדיקט, 03-6868657

תפריט חדש של בנדקיט (צילום: שרית גופן)

תפריט חדש של בנדקיט (צילום: שרית גופן)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילה

    המסעדה כישלון אל תתפתו להגיע.מנות קטנות מאוד ואינן מצדיקות את המחיר המופרז..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר