עמית פינטו (צילום: יח"צ)
עמית פינטו (צילום: יח"צ)

נותנת בראש: עמית פינטו רוצה להגשים חלומות

היא מודה שהיתה נערה בעייתית ואומר שהאינסטגרם הוא הדרך לא המטרה, קבלו את עמית פינטו ממובילי הרשת של השקמה ראשון לציון

פורסם בתאריך: 9.9.18 11:39

"האינסטגרם זו הדרך, לא המטרה, קפיצת הדרך להגיע לאן שאני רוצה, יש לי עוד הרבה חלומות שהגשמתי ואגשים, והחשיפה שהוא נותן בהחלט עוזרת לי להגיע ליעד".

כך אומרת עמית פינטו בת 18.5 מראשון לציון , דוגמנית פנים וגוף וברמנית עם 35 אלף עוקבים באינסטגרם, ואושית רשת שכמעט ואין אחד שלא מכיר בעיר.

היא גדלה בראשון לציון, בת יחידה שעשתה חיים לא פשוטים לאמא שלה בגיל הנעורים המוקדמים, "הייתי ילדה קשה", היא מספרת עם חיוך, "מרדתי בכל מה שהיה אפשר, בגיל 14 כשסיימתי חטיבה היה לי משבר גיל הנעורים כמו לכולם , החלפתי שתי פנימיות כי לא רציתי להיות בבית, אבל בסופו של יום החלטתי לחזור והגעתי לפרוייקט הילה, מערכת מדהימה של מורים מחבקים ומלטפים, כשבמקביל ללימודים עובדים, וכך גם הגעתי לעבוד בעיריית ראשון לציון, אצל רז קינסטליך שמתמודד היום לראשות העיר, רז היה מורה דרך עבורי, נלחם שאעשה בגרויות ושאתגייס לצבא, לא היה לי פשוט, אבל בסופו של דבר התגייסתי וכיום אני מש"קית משמעת, אם מישהו היה אומר לפני שנתיים שאהיה חיילת ואוהב את זה הייתי מתגלגלת מצחוק, אבל החיים מלאים הפתעות".

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

"מי האמין שאהיה חיילת?" עמית פינטו (צילום: יח"צ)

כשעמית פינטו מדברת על הפתעות היא מתכוונת לקליפ שהגיע להשתתף בו, של הזמר איתי לוי, "הלו ממי" , ושאחריו הגיע הפריצה הגדולה שלה.  "האינסטגרם התפרץ אצלי לפני כשנה וחצי, עד אז  היו לי רק 5000 עוקבים ואחרי שהצטלמתי לקליפ של איתי לוי זה עלה בקצב רצחני, הגיעו אליי הודעות ממעריצות של איתי וקיבלתי בעקבות כך הרבה טלפונים לפרסם דברים באינסטגרם, אני לא אשקר התמכרתי, כסף קל, מתנות מי לא רוצה חיים כאלה? החלטתי לפתח את זה יותר ויותר וכל יום עולים לי עוקבים באינסטגרם וזה עוזר לי לפרסם את העסק שלי- תכשיטים וכפכפי הוויאנאס מעוצבים".

למרות היותה בת יחידה שלא חסר לה כלום, פינטו בחורה עובדת, גם כברמנית במועדון ה"לייט האוס" בתל אביב, וגם דואגת לפתח את העסק שלה שהיא מגדירה אותו "הבייבי שלה".

אני מאוד אוהבת לעצב את התכשיטים ,זו אומנות בעיני ומרגיע אותי, לשמחתי כל מה שאני מעצבת נמכר בשניות אחרי שאני מעלה את זה לאינסטגרם, כך גם לגבי הנעליים שזה אומנם יותר עונתי אבל בקיץ היה ביקוש מטורף, בזכות האינסטגרם וכמות העוקבים שלי, קיבלו אותי גם לעבוד בלייט האוס ללא ניסיון, יש המון ברמניות יפות ומוכשרות אבל היח"צנים ובעלי המקומות הגדולים מחפשים פרסום טוב, וכל מי שעובדת במקומות האלה גם מפרסמת באינסטגרם, כך שזה כלי נהדר וקל שהביא אותי להרבה מקומות טובים בחיים".

לסיום פינטו מספרת, "החלום שלי הוא לפתח את העסק שלי, ולהמשיך ולהתפרסם גם מחוץ לעיר ולדגמן לגדולים ביותר בארץ, אין לי ספק שאני בדרך הנכונה".

ועוד קצת תמונות

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

 

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

 

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

עמית פינטו (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר