מקלחונים וארונות אמבטיה בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock
מקלחונים וארונות אמבטיה בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock

לשטוף את העיניים: מקלחונים וארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית

מחפשים אחר מקלחונים וארונות אמבטיה בראשון לציון שיהיו מעוצבים לטעמכם האישי? יצאנו להכיר את המובילים בתחום

פורסם בתאריך: 17.12.18 15:43

אמבט פור יו

חזרתם מיום קשה בעבודה? הגיע הזמן למקלחת מרעננת או אמבטיה שתכניס אתכם למצב של רוגע.

האווירה באמבטיה מתחילה כבר בחלל החדר עצמו, ואין שום סיבה שלא תשקיעו בה כמו שצריך.

בדיוק בשביל הסיבה הזו קמה החנות 'אמבט פור יו', שמציעה לכם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם במגוון רב של סגנונות ועיצובים מיוחדים.

"אמבט פור יו נוסד לפני כשלוש שנים" מספר בעלי החברה, יוני סופר, "אך אני עובד בתחום כבר מעל ל-30 שנה עם ידע וניסיון רב שצברתי במהלך השנים. אחרי הצבא, גיסי אמר שמדובר בענף שכדאי להתחיל לעבוד בו. התחלתי בכלל כנהג, ומשם המשכתי כאיש מכירות והבנתי שיש לי את היכולת המקצועית והכלכלית להרים עסק משלי".

"מדובר בחנות מפעל שמייצרת ארונות אמבטיה ומקלחונים. אנחנו גם מייבאים מבחר ברזים, אביזרי אמבטיה ועובדים בשותפויות רבות. העסק התחיל ברחוב משורר השואה 18, אך בזכות הגדילה המהירה של העסק עברנו בחודש ספטמבר למיקום חדש ברחוב יצחק בן צבי 34, והוא בעצם מהווה אולם תצוגה של מעל 1,000 מ"ר שמוקדשים לתחום האמבטיות והמקלחונים".

אמבט פור יו. צילום: ציון בלחסן

אמבט פור יו. צילום: ציון בלחסן

אותו עסק מכיל בתוכו כמה אלמנטים שיוצרים תמונה מיוחדת. "הקהל יעד שלנו הוא בעצם כמעט כולם: לקוחות פרטיים, אדריכלים, קבלנים ועוד. האולם תוכנן מראש למשוך את כל סוגי הקהלים, והמחירים עונים גם הם על מטרות קנייה שונות", חולק סופר. "אני יודע למכור ארון ב-400 ₪ וגם ב-40,000₪, ולא משנה מה המחיר, אני אתן את אותו השירות לשני המוצרים".

היתרונות שלנו הם רבים. אנחנו עוסקים גם בייצור וגם בייבוא, מה שמהווה ייחודיות משמעותית שלנו בתחום ומתבטא גם ביכולת להציע מחירים זולים. בנוגע לסחורה, היא נמצאת כמעט תמיד במלאי ונדיר שיש מצב של חוסר".

העבודה מתבצעת לא רק במימד הפיזי – יש לנו אתר אינטרנט חזק מאוד, והלקוחות שלנו מגיעים מכל הארץ. אנחנו כמובן מגיעים לכל נקודה שצריך, מהצפון ועד הדרום. האתר מנוהל בנאמנות על ידי עובדת שהיא בת משפחה ומקנה אווירה משפחתית לעסק עצמו, מה שחשוב לנו מאוד. היא דואגת לבצע הליכי מכירה המשלבים הקשבה לרצון הלקוחות ויחס אישי. יש לי עובדת נוספת מסורה מאוד שאיתי בעסקים כבר מעל ל-10 שנים ומוכיחה כל פעם מחדש את המקצועיות שלה", אומר סופר.

אמבט פור יו. צילום: ציון בלחסן

אמבט פור יו. צילום: ציון בלחסן

סופר לא שוכח לציין את אחד הדברים החשובים לו ביותר. "אנחנו נמדדים בשירות הלקוחות, ושם הכוח שלנו. במעמד המכירה וביום שאחרי. יש לי לקוחות חוזרים שאני נמצא איתם בקשר אישי, ויש כבר דור שלישי שמגיעים אליי – הסבתא וההורים שבאים אליי הביאו גם את הנכדים שהפכו גם הם ללקוחות.

"המוטו שלי היא להתייחס ללקוח כאילו הוא הכי חשוב שיש. בין אם מדובר במכירה של שקל שקל ובין אם מדובר באלפי שקלים, המוטו שלי הוא להתייחס ללקוח כאילו הוא אני. המטרה שלי היא שכל פעם הלקוח יצא מרוצה. לקוח מרוצה הוא לקוח שמעביר מפה לאוזן המלצות וממנו יבואו הלקוחות הבאים", משתף סופר.

לסיכום אומר סופר "אני רוצה לתת טיפ לכל לקוח שיגיע אלינו: תבואו אחרי שתעשו את כל שיעורי הבית: תבדקו את כל המחירים בשוק, בכל חנות, ותיווכחו בכך שאצלנו הכי משתלם ושאין תחליף לייעוץ ולמקצועיות שלנו".

כתובת: יצחק בן צבי 34, ראשון לציון

שעות פתיחה:

א' – ה': 9:00 – 19:00
יום שישי: 9:00 – 13:00
מוצ"ש סגור
טלפון להזמנות 03-6544355

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק


כוכב המקלחונים

כשעונת החורף בפתח בפרט, מתחזקת הכמיהה למקלחת חמה ומפנקת ולאמבטיה ארוכה ומרגיעה, יחד עם זאת, חנות 'כוכב המקלחונים' המובילה בתחום המקלחות, ערוכה לשיפור ושדרוג חוויית הרחצה שלכם, בכל עונה.

החנות הממוקמת בראשון לציון כוללת אולם המספק את התצוגה הגדולה ביותר של מקלחונים באזור המרכז והצפון. כלל המקלחונים המוצעים בחנות הם ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות חומרים מוקפדת. התאמת המוצרים ללקוח מבוצעת בהקפדה על שירות מקסימלי וחווית רכישה משודרגת. כך, מתבצעת התאמה אישית לכל לקוח ולקוח, על פי צרכיו, מיקומו וגודלו של חדר הרחצה בביתו.

את המקום מנהל יאיר רביבו במסירות ובמקצועיות רבה. "תחום המקלחונים מכיל הרבה החלטות ודורש מקצועיות רבה בכל הקשור למיקום, עיצוב, חומרים, הרכבה, אינסטלציה ולא מעט פקטורים נוספים. לשם כך, דרושים אנשי מקצוע מנוסים וב'כוכב המקלחונים' אנו דואגים לכך". רביבו אומר. כוכב המקלחונים ממוקם ברחוב הכשרת היישוב 5 בראשון לציון ופועל מזה 5 שנים. לרביבו עצמו, 20 שנות ניסיון בענף.

על הניסיון והוותק שצבר, רביבו מספר: "הגעתי מענף ההתקנות ומאז ומעולם אני עובד רק עם חומרים איכותיים וברמה גבוהה. צברתי ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בשטח, ולרוב אני זה שהולך למדידות ולייעוץ בבית הלקוח. בחנות נמכרים מקלחונים, חיפויי זכוכית למטבח, ארונות ואביזרי אמבטיה, ברזים ומוצרים נוספים. אני עובד עם החומרים הטובים והאיכותיים ביותר בתחום, חומרים איטלקיים אותנטיים. עבור הלקוח, אנו מספקים 10 שנות אחריות, כאשר עבור בעיות חלודה, קילופים ואביזרי אמבטיה יש כ-12 שנות אחריות."

כוכב המקלחונים.

כוכב המקלחונים.

מוצרים מיוחדים שישרדו את המקלחת שלכם

ב'כוכב המקלחונים' מוצעים מגוון מוצרים ואביזרים מיוחדים לשדרוג הרחצה, ביניהם: מוטות פינוק עם ראשי גשם, מזלפים, צינור למזלף וכלל הפתרונות למקלחונים הקיימים בשוק. "אין כמעט אנשים היום שמתקלחים ללא ראש פינוק, זהו מוצר שרץ חזק מאד." משתף רביבו "אנו מחזיקים בתצוגת המקלחונים הגדולה בישראל, –זאת בזכות התקופה בה עבדתי כמתקין ואימצתי שלל פתרונות התקנה עבור לקוחות". הוא מציין. "כלל הפתרונות הללו מוצגים בתצוגה של כ-24 מקלחונים, כך שהלקוחות יוכלו להתרשם מהמוצר שיקבלו ולקבל חשיפה מוחשית לכלל האופציות האפשריות".

במקצוע כזה, צריך גם לראות את הביקוש וההיצע "אני עובד עם הרבה קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ומפקחי דירות, כך שאני יודע לענות על הצרכים המתאימים לכל אחד מהם." מציין רביבו "בשל הביקוש הרב ומגוון הלקוחות, יש לנו 4 צוותים של מתקינים ברמה גבוהה, כולם עובדים יחד כמו משפחה ויש לכולם אהבה גדולה מאד לכוכב המקלחונים."

כוכב המקלחונים

כוכב המקלחונים

אילו לקוחות פוקדים את החנות?

"מגיעים אלינו המון זוגות צעירים מכל הגילאים: מראשון לציון, חולון, בת ים או בקיצור – מאשקלון עד זכרון יעקב.". הלקוחות מגיעים מפה לאוזן,  בזכות האמינות והשירות ברמה הגבוהה שאנשאנו מספקים. 20 שנות ניסיון תורמות לכך. מרבית הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ולקוחות ממליצים ואני כבר מכיר חלק גדול מהם באופן אישי והתחברתי אליהם מאד. משמח אותי מאוד כאשר לקוח מתקשר אלי לאחר שרכש מקלחון ומודה לי אישית. זה מחמם את הלב כאשר הלקוחות מרוצים".

מה החזון לעתיד?

"בקרוב יפתח ככל הנראה סניף נוסף,  במודיעין או באזור קרית גת/כפר סבא, מה שבטוח – אנחנו הולכים לגדול." רביבו מסכם.

כתובת: הכשרת היישוב 5, ראשון לציון

שעות פעילות:
יום א’-ה’ 09:30 – 19:30
יום ו’      09:30 – 14:30

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

טלפון להזמנות: 03-5544872
קישור למייל



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר