הכירו את מסעדת ניו יורק סטייק האוס. מאגר תמונות: Shutterstock
הכירו את מסעדת ניו יורק סטייק האוס. מאגר תמונות: Shutterstock

הכירו את מסעדת ניו יורק סטייק האוס

פורסם בתאריך: 16.12.18 15:45

ההצעות לארוחה טובה בארץ מרובות – אוכל מכל הסוגים והמקומות. אבל האם פעם יצא לכם לחוות את אמריקה כאן, בראשון לציון? בדיוק בשביל זה קמה מסעדת  NY-SteakHouse, המציעה חוויה אמריקאית גם מעבר לים.

כדי לשמוע עוד על המקום, פגשנו את סמי אסרף, המייסד והבעלים של המקום. "אני עולה חדש מארה"ב, שירתתי בצה"ל לפני כעשר שנים בחיל האוויר ולאחר כמה שנים עליתי לארץ. המסעדה קיימת כבר שנה וחצי והיא פרוייקט הדגל שלי כאן. יש למשפחה שלנו רשת מסעדות שרצה כבר שנים בניו יורק וקנדה, אבל מאז ומתמיד, החלום שלי ושל אבי, היה לפתוח מסעדה בישראל – והחלטתי להגשים את החלום". לא סתם בחרתי במקום הזה, יש לנו נוף מדהים לאגם ובערב נוצרת אווירה מאוד רומנטית. אנחנו עושים הכל כדי לשדר שמדובר במסעדת בשרים יוקרתית וכך כל מי שבא נהנה מכל אספקט במסעדה. גם השילוב האמריקאי נמצא כאן ובין השאר תוכלו למצוא תפריט בעברית ובאנגלית באתר".

מה מייחד את המסעדה מלבד העיצוב?

"המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות ראשון לציון. יש לנו פה בשרים עם כשרות של בית יוסף ואנחנו עובדים באופן רציף עם משגיח הכשרות. ממש חשוב לנו שיש מקום ברמה גבוהה עם הכשר, כי היום קשה מאד לאנשים דתיים לאכול סטייק טוב. אצלנו בברוקלין וניו יורק שומרים מאוד טוב על הכשרות, וכשבאנו לארץ רצינו להמשיך עם המסורת ומבחינתו החוזק היהודי חשוב מאוד".

ומה לגבי האוכל?

"הבשר והמזון מאד טריים. אנחנו מכינים את כל הרטבים בעצמנו, ומהחומרים האיכותיים ביותר. האסאדו שלנו בבישול ארוך ברוטב ברביקיו ולכן הבשר יוצא רך מאד והוא עסיסי וטעים. וובה השף של המסעדה איתנו כבר מתחילת השנה – והוא גם אחראי לכך שהחוויה במסעדה היא יוקרתית ולא רגילה, אין כזאת חוויה במקומות אחרים.

"אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הכי טובים והכי טריים שיש בשוק. אנחנו שומרים רק על הרמה הגבוהה ביותר. כל הבשר שלנו מקבל את הצריבה והעשייה בגריל אמריקאי. יש כאן בשר מקומי מרמת הגולן, ויש בשר שמיובא מנברסקה. אנחנו מעשנים פה את כל הבשר ונותנים לו עוד ריכוז טעמים שיוצר איכות גבוהה יותר ממה שניתן למצוא במסעדות כשרות אחרות. המטבח אצלנו פתוח והלקוחות יכולים להנות מהחוויה ולראות את התהליך שהבשר עובר – איך מכינים את כל המנה מהנגיעה הראשונה עד השולחן של הלקוח. בוויטרינה הגדולה במסעדה, אנחנו עושים את תהליך העישון לעיני הלקוחות. אנחנו אוהבים להסביר ללקוחות בדיוק מה קורה בויטרינה ואת כל מה שקורה בתהליך, למשל לתת להם לראות את תהליך עשיית הפריים ריב האמריקאי – מנת הדגל שלנו. אנטריקוט העצם שבאים במשקלים גדולים מ 600 גרם ועד 1.4 ק"ג. כמובן מי שרוצה נתח יותר גדול מוזמן ליצור איתנו קשר ונדאג לו לאחד כזה בהתאמה אישית. יש פה גם אסאדו אמריקאי שהיא מנה מאוד מוכרת במסעדה ואנשים אוהבים מאוד. אנו מבשלים אותו במשך 17 שעות".

: צלעות טלה עם כרוב ממולא בפריקי

: צלעות טלה עם כרוב ממולא בפריקי

יש עוד מנות מעניינות שלא ציינת?

"יש עוד מנות מעניינות כמו פנקייק ניוקי שזה פנקייק אמריקאי בשילוב של אסאדו אמריקאי שהוא מבושל במשך 17 שעות בצורת בישול זבובית. סגנון האוכל הוא קלאסי ומודרני, ויש פה דברים שהם יותר לכיוון האמריקאי. ניתן למצוא כאן טעמים מגוונים, אבל גם תראו כאן מנות יותר קלאסיות כמו שילובים של תבשיל צרפתי עם נגיעה ים תיכונית – ביף בורגריון. עוד מנה מעניינת היא טריור סיני, מנה מרהיבה שהיא צלע טלה, פילה בקר, כבד אווז ומוח עצם עם מגש פירה כמהין ורוטב בורדלאז'.

"זה לא הכל, יש לנו גם מגוון רחב של מנות ראשונות – מנות קרות ומנות חמות: יש לנו מגוון רחב של בשרים, החל מאנטריקוט, פילה וסינטה, מנות עיקריות וגם מנה מאוד יוקרתית, מדובר בפלטה לוהטת עם מבחר רחב של של 2 ק"ג בשר על הפלטה – אנטריקוט, פריים ריב, כבד אווז, צלעות טלה, פילה בקר ניו יורק סטייק ללא עצם, בקבוק יין, מגש קינוחים עם שלוש תוספות לבחירה + רטבים. כל זה במחיר של 1,500 ש"ח בלבד. בנוסף, יש לנו מבחר רחב של יינות שכולם יינות בוטיק ממספר יקבים בארץ. יש גם בר אלכוהולי מכובד שעובד על קוקטיילים ושתייה חריפה".

פריים ריב אמריקאי

פריים ריב אמריקאי

יש איזה שהוא הבדל בתפריטים בין העונות?

"יש לנו תפריט חורף וקיץ. בכל עונה אנחנו מחליפים תפריט ומשלבים מפירות וירקות העונה. משנים דברים קיימים ומחליפים אחרים כדי שלהקוחות ירגישו שבכל עונה יש התחדשות, מה שמוסיף לעניין. יש לנו ספיישלים מיוחדים מדי יום: כל מיני נתחי בשר מיוחדים, סדרה שלמה של אסאדו, ושל צלעות טלה שאנחנו מוציאים לפעמים כמנות ספיישל ויוצא משהו מיוחד. יש לנו גם מנות ילדים שכוללות שניצלונים וקידסבורגר".

על מה אתם שמים דגש בשירות ללקוחות המגיעים למקום?

"המקום יוקרתי. אנחנו שומרים על ניקיון ברמה מאד גבוהה, בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. מעולם לא ראיתי מטבח כמו אצלנו שבו המנקה עוברת בו מספר פעמים ביום. השירות הוא הכי טוב שיכול להיות, שני מלצרים לכל שולחן. יש חניה חינם בשפע ואנו מציעים גם חדר VIP, שאפשר להיות שם עם 30 אנשים. כמובן שאנחנו עושים פה גם אירועים מדי יום – ימי הולדת, בריתות, חתונות קטנות, אירועי חברה, מפגשי צוות ועוד".

מהו סוג הקהל הפוקד את המסעדה?

"מבחינת הקהל, יש לי לקוחות קבועים שמגיעים לפה מבאר שבע, קרית גת ואפילו ממצפה רמון ומטבריה. חלקם מגיעים גם פעמיים בשבוע ואני כבר מכיר אותם אישית. יש לנו לקוחות שבאים כמעט כל יום ואני יודע בדיוק כבר מה הם אוכלים לפני שהם מספיקים לדבר. מגיעים אלי נשים וגברים מכל המקומות, המגזרים והגילאים – אתמול אפילו היה לי שולחן של 20 ילדים".

מה התכנון להמשך הדרך?

"הייתי רוצה לראות עוד סניפים בארץ, עד כמה שאפשר. אני רוצה לפנות לכל קהל היעד, ואני יודע שיש הרבה שרוצים בשר משובח, חוויה איכותית וכשרות והם מוזמנים לחוות את כל זה אצלנו".

קישור לאתר 

קישור לדף הפייסבוק

קישור לדף האינסטגרם

שעות פתיחה:

ראשון עד חמישי  13:00-00:00

מוצש  שעה אחרי צאת שבת ועד אחת בלילה

טלפון: 03-9311419

: פנקייק אמריקאי עם אסאדו מפורק ברוטב ברביקיו פיקנטי ורוטב מייפל צ׳יפוטלה

פנקייק אמריקאי עם אסאדו מפורק ברוטב ברביקיו פיקנטי ורוטב מייפל צ׳יפוטלה

טריו רוסיני - פילה בקר עם כבד אווז וצלע טלה ופירה כמהין

טריו רוסיני – פילה בקר עם כבד אווז וצלע טלה ופירה כמהין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר