אילוסטרציה כלים חד פעמיים (מאגר Shutterstock)
אילוסטרציה כלים חד פעמיים (מאגר Shutterstock)

חנות שלווה: כלים חד פעמיים בראשון לציון

עורכים מסיבת יום הולדת? אירוע גדול ויוקרתי? כלי אוכל חד פעמיים הם הבחירה המושלמת. הם יפים כמו כלי חרסינה ואפילו יותר, אינם נדרשים לניקיון לאחר השימוש, אינם יקרים, והם אפילו מתכלים וידידותיים לסביבה. חנות 'שלווה' בראשון לציון מציעה מגוון רחב של כלים חד פעמיים לכל מסיבה ואירוע

פורסם בתאריך: 28.11.18 22:03

הרעיון של צלחת חד פעמית מפוארת עשוי להיראות כמו סתירה, אולם הכלים החד פעמיים עברו  כברת דרך ארוכה מאותם חבילות ארוזות של כוסות וצלחות מפלסטיק לבן ודקיק.

כיום הם מעוצבים כל כך יפה ומתוחכם ולעתים הם אף מושכים יותר מכלי החרסינה שיש לנו בבית, עד כי ממש קשה להיפרד מהם בסוף הארוחה.

נפגשנו עם אדם מזרחי בעלי חנות 'שלווה' בראשון לציון, ושוחחנו עמו על עולם החד-פעמי

ספר קצת על 'שלווה'?

"הרעיון החל כשהייתי נער וראיתי איך כל חג אמא שלי משקיעה בהכנות שעות רבות ובסופו של דבר כמעט ולא נמצאת איתנו בשולחן החג, כי תוך כדי הארוחה היא דואגת לשטוף כלים ולעשות ניקיונות שמבזבזים לה את זמן האיכות איתנו, כבר אז ידעתי שהדבר הכי יקר לי זה הזמן וצריך ליהנות ממנו כמה שיותר כאשר כל המשפחה מתכנסת פעמים ספורות במהלך השנה".

אז חשבת על כלים חד פעמיים?

"אבא שלי ואני התחלנו למכור מדלת לדלת מתוך משאית קטנה בעיקר חומרי ניקוי, עזרי ניקיון וכלים חד פעמיים של השיגרה ועם הזמן זה התפתח. בזמנו, כל הנושא עוד היה בחיתוליו, לפני 16 שנים, היום הכלים החד פעמיים יפים יותר מהסטים הישנים של הפורצלן והזכוכית.

המיתוס הזה של חד פעמי כמשדר זול, כבר נגמר מזמן, היום יש מבחר ענק של אפשרויות וסטים – פלסטיק מהודר, נייר עם עיטורים, מתכלה דקל או קנה סוכר ועוד כל מיני סוגים".

שלווה ראשון לציון

שלווה ראשון לציון

מה מיוחד ב"שלווה"?

"ראשית, האיזון המושלם בין סחורות איכותיות ומחירים זולים. לצד זאת, המגוון הענק של העיצובים כולל 10 שולחנות מעוצבים לדוגמה בחנות, ולבסוף, מגוון המוצרים המפתיעים והמשמחים לכל אירוע: מיתוג והדפסה במקום של מדבקות, דף אכיל, בלונים ועוד שמעניקים לאירוע אופי ייחודי שמתאים רק לך".

היום יש המון חנויות 'סטוקים', מה מייחד אתכם?

"חשוב לי לציין שאנחנו לא סטוק אנחנו מתמקדים באירועי מסורת, ימי הולדת, דקורציה לשולחנות מעוצבים, שולחנות ממתקים, מוצרים לשגרה בקרוב תהיה גם מחלקת אפיה עם חומרי גלם איכותיים.

סטוקים יש המון ויהיו עוד יותר אני מסתובב בהמון מתחמים בארץ ובהרבה חנויות והאמת חנות לאירועים עם שפע ומגוון כמו אצלנו לא ראיתי".

כמה כבר אירועי מסורת יש?

"תאמיני לי יש המון: חינה, חתונה, שבת חתן, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, חלקה, מקווה, חגים, ימי הולדת ויש עוד כמה שאני בטוח פספסתי".

איך משתלטים על כל העסק הזה – חנויות, סיטונאות, יבוא, ספקים ועוד אלפי דברים?

"שאלה יפה, אנחנו עסק משפחתי והצוות שלנו מדהים, לפעמים שואלים אותי אם אנחנו מחפשים עובדים וזה מצחיק אותי, אנחנו מחפשים אנשים שמחים, נאמנים שמאמינים בעסק ואוהבים לשמח.

העסק שלנו ברוב היום עסוק בלייעץ ללקוחות איזה מוצרים ואיך לעצב את האירוע שיתאים להם מבחינה ויזואלית ופיננסית

מאחל לכולם שנפגש אצלנו בשמחות, הצוות בסניף תמיד נמצא לייעץ ולשמח"

Waze: שלווה ראשון לציון

03-5511916
סניף ראשל"צ: רח' לישנסקי 18.
08-9410704
סניף ביל"ו: סנט בוסי ג'ורג' 3, קרית עקרון.

קישור לדף הפייסבוק
קישור לאתר 

שלווה ראשון לציון

שלווה ראשון לציון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר