בר בן סעדון, יובל מוצפי שודדי טודו בום
בר בן סעדון, יובל מוצפי שודדי טודו בום

איך הפכו האימהות של שודדי הטודו בום" לאויבות מרות?

האימהות של צמד שודדי הבנקים בר בן סעדון ויובל מוצפי, הוציאו צו הרחקה אחת לשנייה, למרות שהן גרות ממש באותה השכונה

פורסם בתאריך: 15.1.18 19:50

רבות עוד ידובר על בר בן סעדון וזוגתו יובל מוצפי, שזכו לכינוי "שודדי הטודו בום" לאחר ששדדו 11 סניפי בנקים וסניפי דואר. אבל בינתיים גם האימהות של הצמד נהפכו לאויבות מרות, לאחר שכל אחת מהן מטילה את האשמה, איך לא, על הצד השני. המשפחות מתגוררות בשכנות קרובה בשכונת כרמים במערב ראשון לציון, אך למרות הקרבה, כל אמא דאגה להוציא צו הרחקה כנגד השנייה לתקופה של חצי שנה לאחר שהגישו אחת נגד השניה תלונות הדדיות. עורכי הדין והמשפחות של בר בן סעדון (26) ויובל מוצפי (20) מדברים על הסיטואציה המורכבת ועל כתב האישום בגין 11 מעשי שוד. כשבתחילת חודש פברואר, תתחיל הקראת התיק בבית המשפט ויזומנו על פי גורמים המעורים בו כ-150 עדים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

עינת בן סעדון, אימו של בר מספרת על הסיטואציה המורכבת, "בר מאוהב ביובל ולה אין אפילו אחוז אחד של אהבה כלפיו. היא הכניסה אותו לחובות של עשרות אלפי שקלים. בר שלפני המקרה היה ילד אחראי שסמכתי עליו בעיניים עצומות, ומהרגע שהיא נכנסה לחיים שלנו, העברתי את הבעלות של בר מהעסק המשפחתי, הייתה לי הרגשה שהיא תביא אותנו לפשיטת רגל, הרגש האימהי פעל והוא לא טעה. אנחנו ניצבים בו בפני בחורה שמצאה לה בחור טוב ופשוט שיגעה אותו, היא סיפרה לו שהיא הריון והראתה לו אולטרה סאונד מפוברק, הוכחנו לו שזה לא נכון ועדיין אנחנו חסרי אונים",עוד מוסיפה בן סעדון, "יובל בקשר טלפוני איתו כשהוא בכלל בבית הסוהר ואנחנו מנסים למנוע את הקשר הזה כי היא שולטת בו. ניסיתי מההתחלה להגיד לו שזה מה שיקרה אבל הוא לא בקשר איתנו כבר. בשיחה האחרונה לא מזמן הוא אמר לי "אני איבדתי את המשפחה שלי ואני איבדתי את האהבה הגדולה שלי".

כזכור, סעדון נעצר בחודש אוגוסט בעת שביצע שוד בסניף בנק בחולון והועבר לחקירה, שם התברר כי זהו לא היה המקרה היחיד ושמם של הצמד נקשר למקרי שוד נוספים של סניפי בנק וסניפי דואר באזור מרכז הארץ. השניים ניהלו ביניהם קשר לפני ואחרי ביצוע מעשי השוד באמצעות מסרונים, בנוסח: "אני בדרך הביתה, טודו בום" ו"תאחלי לי בהצלחה". בימים אלו עצור סעדון בבית סוהר רימונים.   

 

עו"ד נס בן נתן, עורך דינה של מוצפי אומר כי: "התיק קבוע להקראה ואנחנו נמצאים בהליך גישור כדילנסות ולהגיע לעונש מוסכם. כמובן שהחלק שלה הרבה יותר קטן – שלושה אישומים מתוך 11 והמטרה היא לתקן את כתב האישום ולנסות להסתפק בעונש של עבודות שירות, אבל כרגע זה נמצא במשא ומתן".

עו"ד רפאל רפאלוב, עורך דינו של סעדון: "במסגרת החקירה הופעלו לחצים כבדים על מרשי. במהלכם הודה בחלק מאירועים המיוחסים לו, כשלא ביצע אותם. עניין זה עולה באופן ברור מהחקירה עצמה וגם יעלה בפני בית המשפט בבוא העת. שכן את ההודאות האלו יהיה צורך לפסול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר